Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- مصرف ماست
با سلام میخواستم بدونم فرزند من که به محصولات گاوی کمی حساسیت دارد.. حتی ماست پروبیوتیک گاوی هم نمیتواند بخورد؟ چون همه ماستهای موجود پاستوریزه پایه گاوی یا گامیش هستند. با تشکر
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدپسرم 4ماهشه رفلاکس داره دکتربراش قرص اس امپرازول20نوشته صبحهانصف حل کنم بهش بدم بخوره وقتی بهش میدم بالامیاره میشه داروی دیگری رومعرفی کنیدجایگزینش کنم
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- وزن
سلام خسته نباشین من کودک ۱۸ ماهه دارم وزنش کمی پایین هست ۸کیلو۴۰۰هست میتونم هم برای اشتهای وچاق شدنش ازشرکت باریج کودکان استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی ام کنید
- فاویسم
اقای دکتر سوال قبلیم در مورد استفاده از تب بر برا نوزاد فاویسمی پرسیده بودم کفتین استامینوفن ولی بازم احتمال مشکل هست. سوالم اینه هیچ داروی تب بر ایمنی برا این دسته از نوزادان نیست؟
- سلام اقای دکتر مطالبی که راجب یبوست نوشتین انجام دادم ولی باز شکم پسرم کار نکرد چیکار کنم اقای دکتر
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشیدببخشیدآقای دکتردخترم 3ماهشه آبریزش بینی داره ولی خیلی کم ولی سرفه میکنه ازخواب میپره شبرخودم هم میخوره چه دارویی براش خوبه به دکترمتخصصم دسترسی ندارم لطفااگه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- پسرم ۱سال ۹ماهشه میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم
- قطره دایمتیکون
سلام. نوزاد ۴۰روزه دارم نفخ و دلدرد داره. اشتباها قطره دایمتیکون رو سه بار با فاصله ۴ساعت به میزان هربار ۱۲قطره بهش دادم. یعنی ساعت های ۸شب ، یک شب و ۴صبح.متاسفانه دوز ساعت یک شب رو اشتباها دادم . نگران هستم
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام خسته نباشید واکسن ۱۸ماهگی تا چند روز عقب بیفته اشکالی نداره؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟

