Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهتغذیه
با سلام خدمت پزشک گرامی بهترین عدای کمکی برای اولین روز به نوزاد ی که امروز وارد هفت ماهگی شده است چیست با تشکر
- سرفه ی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتر . نوزاد پنج ماه و ده روز دارم. دوروز بود سرفه میکرد امروز بردیم دکتر گفت سرماخوردگی ویروسی هست . براش استامینوفن و کلرید سدیم داد. سرفه داشت ولی زیاد نبود الان که از دکتر اومدیم سرفه هاش با فاصله ی یک دقیقه شده و به خاطر سرفه هم استفراغ میکنه. البته تب نداره. دوباره خواستیم بریم دکتر، گفتن دکتر اطفال تا شنبه دیگه نیست. اینجا دکتر اطفال دیگه هم نیست. خیلی درمونده شدم ، برا سرفه هاش چی بدم به نوزاد؟اگه راهنمایی کنین خدا کره از مشکلاتتون باز کنه چون دکتری وجود نداره اینجا تا شنبه
- سرفه نوازاد
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- جوش سفید زیر سینه کودک
سلام وقت بخیر دخترم ۵ ماهشه از همون اول دوتا جوش سفید ریز، زیر سینه هاش داشت جایی ک دوتا جوش قرار داشتن عین هم بود و این جوش ها سفت بودن امروز بعد حموم به بدنش لوسیون میزدم دیدم یکی از جوشا کنده شده و خون اومده خیلی نگران شدم...آیا خطر داره؟
- لرزش سر و دست نوزاد
سلام دخترم ۵ماه و ده روزشه امروز هنگام شیر خوردن سر و دستش لرزید چند ثانیه بعد خوب شد از چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- حساسيت ب پروتيين گاوي
سلام و خسته نباشيد. نوزاد پسر سه ماهه دارم كه از بدو تولد روزي حدود سي بار ب صورت اسهالي با حجم بسيار كم دفع داشت. وزن گيريش خوب بود. دكترا گفتن مهم نيس.از حدود چهل روزگي رژيم لبنيات گاوي گرفتم. ب طور كامل تمامي لبنيات و مواد غذايي كه در ان از لبنيات استفاده شده و حتي گوشت گاو و روغن حيواني رو حذف كردم. پسرم بعد از حدود چهار هفته از رژيم شكمش روزي پنج شش بار ب صورت اسعالي و كاملا ابكي كار ميكرد با حجم زياد. مجدد ب دكتر مراجعه كردم. گفتند طبيعي هست. حدود دو هفته قبل رگه ي خون در اسهالش ديدم كه مجدد خودم كليه ي ميوه ها و سبزيجات و گرميجات و ادويه رو حذف كردم. اسهال پسرم ب صورت بلغم و موكوسي هست. گاها همراه رگه هاي خون. ازمايش مدفوع و كشت مدفوع نرمال بود. مجدد ب متخصص اطفال مراجعه كردم. گفتند ستريزين بده وآپتاميل پپتي جونيور. ولي متاسفانه پسرم ب هيچ عنوان شيشه رو قبول نميكنه و من نميتونم شير خودم رو حذف كنم. از پانزده روزگي ب صورت مرتب پدي لاكت هم مصرف ميكنه. الان حدود دو هفته شده. كم شير ميخوره. حجم ادرارش خيييلي كم شده. و همچنان روزي سه چهار بار با حجم زياد اسهال ميكنه. و وزن نگرفته در اين دو هفته. سونوي كليه هاش و كشت ادرارش و ازمايش ادرارش نرمال هست. سوال؟ايا شير خودمو ادامه بدم با حدود هشت هفته رژيم سفت و سخت و عدم نتيجه گيري؟؟در حالي كه نوزاد شيشه رو قبول نميكنه زينك سولفا بدم يا زينك گلوكونات؟؟ اسهال طولاني اسيبي ب گوارش نوزاد وارد نميكنه؟؟
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- دل درد نوزاد
سلام .ببخشید دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که دائم دل درد دارد وشیر نمی خورد وقتی به اواب نعنا با نبات می هم تا چند ساعت خوب شیر می خورد وخوب می خوابد ایا اشکالی دارد روزی دوسه مرتبه چند قاشق به او بهم ؟؟؟
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - بالا بودن تب و استفراغ
باسلام خدمت دکتر کرم بین دکتر برادرم ۱ سالشه و گلبول سفيدش ۲۱ هست تبش هم بسیار بالا میره و استفراغ میکنه بنظرتون دکتر ببریم بهتر
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه

