Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
اقای دکتر من ۴ روز به جای ابنکه ۵ سی سی کواموکسی کلاو به بچم بدم که سرماخورده که ۱۷ کیلو وزن داره ۸ و نیم سی سی دادم و بچم اسهال گرفته حالا چیکار کنم خیلی نگرانم
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن ۴ ماهگی پسرمو امروز زدم تا چند روز باید بهش قطره استامینو فن بدم؟؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- سلام آقاي دكترپسرم شش سال دارد يك ماهه سرماخورده وآب بيني اش بند نميآيدرنگش هم سبز رنگه
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
دخترم وارد ۸ ماهگی شده و شیرخشک پپتی جونیور وبه دلیل متوقف شدن این شیر خشک جایگزین چه شیرخشک بدهم میترسم دوباره مدفوعش خونی بشه لطفا راهنماییم کنید
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- سلام خسته نباشید.. دوتا دخترام ناخون دست پا هاشون داره میفته یکی از اونا شدید تر ..علتش چیه؟البته حدودا یک ماه پیش تب بالا داشتن..و دونه های ریز شبیه سرخک روی دست پا هاشون بود…ویگه هیج جای از بدن دونه نزده بود…تو یکی شدید ..علت افتادن…چون خیلی درد داره..
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- دلیل کبودی مقعد نوزاد
سلام وقت بخیر دلیل کبودی مقعد نوزاد و درمانشو اگر زحمت بکشید بگین ممنون میشم
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزادی دارم وقت تولد وزن او 2کیلو 600بود الان بیست نه روز است و وزن 3کیلو330 است میخواستم ببینم میتونم بهش شیر خشک همراه با شیر خودم بدم تا وزن بگیر
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد ۵۰روزه ام هیچ یک از علایم سرماخوردگی راندارد نه عطسه نه سرفه نه آبریزش بینیونه تب ولی صداش گرفته تلت چیست؟
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- آسم
سلام آقای دکتر گرامی امروز پسرم رو حدمتتون آوردم که گفتم شبها سرفه خلط دار داره و فرمودین کنی آسم داره . میخوام بدونم پرهیز غذای خاصی داره یا نه ؟
- افتادن نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه دکترش شما هستین امروز صبح از کالسکه با صورت و پیشانی و بینی افتاد رو فرش صدای محکمی خورد جلوی بینیش یکم خون هست چیکار کنم؟تا الان بالا نیاورده امروز هم پنجنشبه هست نمیتونم بیارمش پیشتون امکان داره بینیش شکسته باشه یا مغزش آسیب دیده باشه؟
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟

