Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- شربت اموکسی سیلین
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه ام سرفه میزد بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی ۳روز بهش دادم اما الان شنیدم که برای بچه این سن نباید اموکسی بدیم ومیزانش هم زیاد هست حالا ازنگرانی دارم میمیرم چکار کنم
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- حساسیت
سلام اقای دکتر دخترم ۸ ماهشه و ب اندازه ی نخود خربزه بهش دادم وی کمم خودشو میک میزد تا ابشو مزه کنه بعد فکرکنم حساسیت کرده دورمقعدوبیرون واژن قرمز شده چ کارباید بکنم؟؟باپماد خوب میشه؟؟چ پمادی خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- سرماخوردگی
سلام دخترم یک ساله نیم،سرفه همراه باخلط داره ازچه داروی استفاده کنم .ایاشربت سفیکسیم 100ضرر نداره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من بیمار شما هست و ۶ ماه دارد و سرما خورده و تب کرده با توجه به اینکه سفر هستید من چه داردهایی باید بهش بدم توی گلوش هم سرفه میکنه عفونت هست انگار
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- پدی لاکت
سلام آقای دکتر. وقتی بچه آلرژی شد چند روز بهش پدی لاکت بدیم؟ هفت ماهشه
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- زور زدن بیش از حد نوزاد
نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و صورتش به رنگ قرمز میشود...روزی یک یا دو بار مدفوع به رنگ زرد رنگ میکند تقریبا شل هست... چکار کنیم که نوزادمان اینقدر زور نزند و مشکلش چیست ؟
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام اقای دکتر.. دختر من ۵ روزه مدفوع نکرده و خیلی ازیته لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.

