Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- اسهال خلط دار
- مقدار استفاده دارو سیتریزن
به نوزاد نه ماهه چ مقدار شربت سیتریزین بدهم آبریزش بینی داره و عفونت از دماغش میاد
- سدیم بدن
با سلام ببخشید آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه ای دارم که اگه سدیم بدنش با آب دادن در حد ۱۰۰ سی سی دفع بشه همون موقع حالش بد میشه یا چند روز بعد؟؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- ریختن مو
سلام خداقوت.ببخشید یه چن روزه ک موهایه دخترم ریخته اول پشت سرش ریخت بعده چن روز وسط سرش.نوزادم 7 ماه و 16 روزش هست.میخواستم علت ریختن مو رو بدونم.
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- سرفه کودک ۲۰ روزه و گرفتگی سینه
نوزاد ۲۴ روزه ای دارم که دو روزه سرفه می کنه و سینه اش هم خس خس می کنه که صداش رو می شنویم کمی هم صداش گرفته باید چه کرد؟؟
- لیکوآپ
درودفراوان جناب دکتر پسرم سه ساله۱۳کیلو و مینور هست از یک سالگی سانستول زینک پلاس میخورد و الان چندماهی پزشک براش لیکوآپ تجویز کرده به نظر شما بهش نیاز داره؟تا کی باید شربت بخوره؟ متشکرم از وقتی که میذارید
- تشنج
بچه م ۵سالشه ۱۰روزه که وقتهایی به یه نقطه خیره میشه وحالت نفس نفس زدن روبه خودمیگیره وبعدازچندثانیه به حالت اول برمیگرده
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- اسهال زرد رنگ و تکه های لزیجی
دخترم یازده ماهشه حدود پنج روزه اسهال زرد رنگ چرب و ابکی داره، هیچی تو معدش نمیمونه و سریع تخلیه میشه، گاهی تب داره و استفراغ میکنه گاهی، شیرمادر کمی و شیرخشک گیگوز استفاده میکنه،
- سلام پسرم 4 سالشه سفیکسیم 100 چه مقدار وچن ساعت باید بهش بدم
- تراشیدن مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم سه ماه و نیمه هست شیر خشک نان ۱ میخوره اصلا تپل نشده بنظر شما شیر خشک رو لوض کنم یا نه ؟
- مرکبات
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه مرکبات بدیم ؟ سپاس
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم 4ماهشه وزن زمان تولد2و600گرم بود الان 5و800گرمه .آیاوزنش نرماله؟ ویتامین آ+د روزی 25 قطره براش میدم .شیرمادر میخوره .درصورت کم وزن بودنش چه مکملی براش بدم.

