Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- دوزشربت سفیکسیم100
کودی من ۵ساله باوزن ۱۹ کیلو دارای عفونت ادراری است.دکترواسش شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویزکرده..دوزشربت سفکسیم ۱۰۰برای فرزندم چقدراست
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم ۵ ماه۴روزش هست دکتر پهلوانی قطره Mlm بهش داده ولی به خاطره مزش نمیخوره قبلا هم یه قطره دیگه داده بو خیلی بد مزه بود میشه به جایه این قطره .قطره مولتی سانستول. وliposofer بهش بدم تعمش شکالتی ممنون
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- خوردن برچسب
باسلام،پسر یکساله و سه ماهه ام برچسب به اندازه تقریبی یک بند انگشت رو خورده ، ممکنه توی روده گیر کنه؟ آیا دفع میشه یا نیاز به پزشک و آندوسکوپی داره ؟ ممنون از لطفتون بابت پاسخگویی
- عفونت خون ،.
سلام آقای دکتر پسرم چند مرتبه سرماخورد بعد بردیم دکتر آزمایش گرفتن گفتن که عفونت خیلی خفیف داره دارو هم قرص ازیترمایسن 250و آمپول پنی سیلین داد خیلی نگرانم سوالم اینکه امکان داره که ریه هم عفونت کنه یا اینکه داره قرص میخوره جای نگرانی نیست لطفاً راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- در مورد امولسیون ازیترومایسین ۲۰۰
- خلط گلو وبینی
سلام آقای دکتر خوب هستید؟پسرم ۵/۵هست بینی اش کیپ بود باقطره دی بی سیلین باز شد عفونت داره سرفه میکرد تند تند بادمنوش وکتیوفن سرفه هاش کمترولی تبدیل به سرفه خلط دارشد تب هم داره شب هاکمی چی بهش بوم زود خوب شه سینوس هاش عفونت کرده اول بعدزده به گلوش
- خوب نشدن
سلام پسرم دوسال و نه ماهشه و۱۴ کیلو وزنشه ،، حدود ۳ هفته پیش چون مطب نبودین پرسیدم که پسرم دل پیچه و نفخ دهره شما براش دی سیکلومین هر ۱۲ ساعت یک سی سی و قطره دایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی بازم هر چند وقت جیغ میکشید ودل پیچه داشت بردمش کلینیک گیل بهش گل گریپ و دیفن هیدرامین دادن ولی باز هم مقطعی پیچ داره ، اشتهاشم خوبه و تب نداره ،، چیکار کنم اقای دکتر؟؟ ایا به ازمایش یا سونو احتیاج داره؟؟؟ ممنونم

