Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر مادر
سلام آقای دکتر. مادر شیردهی که نوزادش آلرژی داره یه ماده آلرژن مصرف کرده. (تخم مرغ). چند روز بعد از مصرف ماده آلرژن میتونه به بچه شیر بده؟ طی این مدت شیر رو بدوشه و دور بریزه؟
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- خوردن قطره آ.د
سلام دخترم دوماهشه ساعت دوازده ظهرقطره آ.د(۲۵قطره)بهش دادم وساعت دوازده شب دوباره بهش دادم باقطره ی دیگه اشتباه گرفتم وفوری بهش شیردادم
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم دیروز واکسن ۴ماهگی زده وزنش کمه شیرم فقط تو خواب اونم کم میخوره چیکارکنم ؟میشه غذای کمکی شروع کنم بهش بدم؟؟
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نه ماه داره که زیاد غذا نمیخوره خواستم بدونم که چیکارکنم که غذا بخوره قطره اهن هم بهش میدم مرتب هرروز صبح واز شیرخودم تغذیه میکنه یکی دوبار خواستم ازشیر بگیرمش تب استفراغ میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر
- تشنج
- یبوست
سلام. دختر من ۶ماهشه. فقط شیر خودمو میخوره. هنوز غذارو شروع نکردم واسش خودش مدفوع نمیکنه. هفته ای یه بار شیاف میزارم واسش. با شیاف مدفوع میکنه تا چهار ماهگی خوب بود بعد اون کم کم مدفوعش کم شد تا الان که اینجوریه میخواستم بدونم خطرناک نیست؟ و اینکه دارویی نیست بهش بدم خوب بشه ممنون
- نفخ و كوليك
سلام. خسته نباشيد. قطره اينفاكول براي نوزاد ٢٥ روزه چند قطره در روز مجازه؟
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- سلام اقای دکتر بچه ای که شیر خشکمیخوره میشه چن قطره روغن زیتون خوراکی تو شیرش بریزی تا شکمش راحت تر کار کنه
- نخوردن غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو نیمه اصن غذاخوب نمیخوره دوس نداره فقط عاشق شیرخشک ایاشربت اشتهااور باعث میش ک غذابخوره؟یابی فایدست
- گوشت
سلام غذابی که خودم درست میکنم گوشت گوساله داره میتونم به نوزاد نه ماهه ام بدم مثظو م از ابش نه از گوشتش
- وقت بخیر پسرم اردیبهشت ۱۴۰۰۱سه سالش تمام میشه از دیروز ابریزش بینی و عطسه و از دیشب تب هم داره در ضمن چشمه چپش هم اشک میریزه مدام البته این اتفاق از پریشیب که از حمام برگشت
- عفونت گوش میانی
سلام خواهش میکنم جواب من رو بدید دکتر.
امروز پسرم رو بردم دکتر و گفتن گوش میانیش عفونت داره و شربت زیتروماکس۲۲.۵بهش داده و هیچ خط نشانگری نداره که بدونم تا چه اندازه آب باید بریزم توش فقط یه سرنگ داره که اونم هیچ ابی توش نیست
ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنین

