Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- ویتامین
سلام من پسرم ۲ سالشه از اول تولد تا الان هرروز چند برابر ویتامین اضافه بهش دادم آ د و آهن و هر مولتی دیگه چندین برابر روزانه حالا همه میگن شاید مریضش کردی و رسوب کرده در بدنش باید چیکار کنم تا بدونم بچم سالم و قلب و کلیه و کبدش رسوب نشده؟؟؟؟؟
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟
- سلام دخترم ۹ ماهه تب داره با استامینیوفن پایین نمیاد
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- گرفتگیه صدا
سلام اقایه دکتر صدایه پسرمم ک سه ماهشه از صبح موقع داد زدن گرفته حال عمومیش خوبه علاعم سرماخوردگی هم نداده میشه دلیلشو بگین ،تشکر از شما
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- سلام خسته نباشید پسر 8سالم هسته ی هلو بلع داده از شب قبل تا به حال بالا میاره آیا دفع میشه
- پسر
سلام آقای دکتر ف زندم امروز۸ماه وبیست وپنج روزه است ۳۶ هفته ونارس دنیااومد وبه دستکاه منتقل شداما خداروشکر مشکلی نداشت الان سینه خیز میره وکمی به عقب کمی میره بهاسم خودش واکنش میده دد ببه میکه ارم دست میگیره بلند میشه چیزی دستش باشه بهش بگم تودستم میزاره خوردوخوراک مناسب وزن دهکیلوقد ۷۵استبااسباب بازی بازی میکنه بیسکویت وشیشه شیر خودش میخوره فعال. خوش خنده وخوش خوراک است فقط سوالم اینه وقتی من بشینمش میشینه به مدت طولانی بازی میکنه ومیتونه بادودستش بازی کنه البته بعد چنددقیقه شایدبیفته خودش نمیتونه از حالت دراز کش به نشسته در بیاد واین من خیلی نگران کرده
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- راه نرفتن
سلام من دختر ۱۷ ماهی دارم که هنوز به تنهای راه نمیره با کمک وسیله راه میره به تنهای خیلی کم وایمیسته ۱۲تا دندان درآورده وزنشم کم هست تا ماه پیش که وزنش کردم ۸کیلو بود تورا خدا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- پسرم1ساله دوماهش سه روز وقتی ازخواب بلند میشه فقط جیغ گریه میکنه حدود 1ساعت فقط گریه میکنه چکار کنم دندونا پشتیرو دار درمیاره لطفا کمکم کنید
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- سلام برای یبوست نوزاد۲ماهه چی خوبه
- برفک دهان
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه دهنش روي زبان سفيده و کمي مايل به سبز رنگ بردم دکتر گفتن اگر بغل هاي دهان باشه قارچ و برفکه و دارويي نداد اما يه دکتر ديگه قطره ي نيستات داد اما چون تلخ و بدمزه دخترم به هيچ وجه نميخوره ميريزه از دهنش بيرون و نميذاره حتي بمالم به زبونش.چيکارکنم چاره اي ديگه اي نيست؟؟؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر من نوزادم دختره والان دو هفته است حساسیت شدید پیدا کرده تمام بدنش جونش قرمز میزنه بردم دکتر واسه صورتش پماد ترکیبی داد خوب بوداما بدنش خوب نمیشه چکارش کنم ممنون میشم پاسخ بدین
- گوشت
باسلام میتونم به دختر نه ماهه ام گوشت گوساله بدم ممنونم
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟

