Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب معدنی
با سلام و وقت بخیر آیا توی مسافرت که دسترسی به آب جوشیده نداریم میشه شیرخشک کودک ۲۲ ماهه را با آب معدنی درست کنیم؟
- واکسن چهارماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر با توجه به شرایط الان و ویروس جدید واکسن چهارماهگی بچه هارو بزنیم خطری نداره؟
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام من بچم یک سالشه تب داره سرماخوردکی کوریزان خریدم چقدر باید از این شربت بهش بدم آموکسی سیلین هم بخرم یانه
- سرما خوردگی نوزاد ۳۹ روزه
سلام اقای دکتر ی نوزاد دارم۳۹ روزه خیلی سرفه میکنه شبا ابریزش بینی نداره تبم نداره چی بدم دکترم بردم
- واکسن
سلام دخترم واکسن شش ماهگی زد الان سه روزه پا که واکسن زده رو بالا گرفته عادیه
- عفونت ناف
سلام خسته نباشی آقای دکتر ناف دختر ۳ماه آب میده ولی کم آیا عفونت کرد بردم دکتر ماینه کرد گفت مشکل ندارع پماد داد ولی دوباره آب میده
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر سه ماهه واکسن 18 ماهگی واکسن رو نزدم آیا میتونه الان بزننه یا دیگه تاثیری نداره؟
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- چهار دست وپا نرفتن
- تغذیه
سلام خدمت شما ایا خرما برای نوزاد سرما خورده مفید است یا نه
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- سلام
سلام وقت بخیر کودک من کمبود انزیم یا همون فاویسم داره قطره آ.د براش خوبه بدیم یا نه
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر

