Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- آزمایش مدفوع
Rbc:10_12 Wbc:many
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- دور سر
دور سر پسرم در بدو تولد ۳۴/۵ بوده الان یه هفته مونده بشه سه ماهه دور سرش شده ۴۰ طبیعی است؟
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- پسر۴ماه نیم دارم اگزما داره چه دارویی یا پماد استفاده کنم
- قطره نیستاتین
سلام نوزاد پسر دوماهو نیمه دارم که فاویسم داره برفک دهان داره چقدر باید قطره نیستاتین بدم در روز چند فطره
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه

