Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام اقای دکتر اگر نوزاد بتواند قطره ی مولتی ویتامین را بخورد ولی اهن را نتواند بخورد منظور قطره هایی است که خانه ی بهداشت میدهد به جای قطره ی اهنش چه قطره ای به او بدهم که جبران قطره ی اهن را بکند و نوزاد دچار کم خونی نشود با تشکر
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- دستگاه بخور برای کودک
سلام و وقت بخیر, برای نوزاد و کودک آیا دستگاه بخور توصیه می شود یا خیر؟ چه نوعی ؟ سرد یا گرم . تشکر و ارادت
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- گرفتگی صدا
نوزاد دو ماهم سرما خورده صداشم گرفته برای گرفتگی صداش چیکار کنم آیا نگران کننده است
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترمن پسرم ۴ماهه هست باید۲۷واکسن میزده چون سرماخورده مشکلی نداره دیربشه
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- استفراغ نوزاد سه ماه
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسر من سه ماهشه و سرما خورده دوبار بردمش دکتر الان یکم بهتره هم تب هم سرفه میکنه امروز صب بعد سرفه پی در پی استفراغ شدیدی داشت عصر هم همینطوری طوری ک بچم از استفراغ قرمز میشد
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- بی اشتهایی واسهال نوزاد
سلام ،تشکر از آقای دکتر بزرگوار ، کودک یازده ماهه

