Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- واکسن 18 ماهگی
دختر من باید واکسن 18 ماهگیش و ماه پیش 18 آبان میزده ولی حسابی مریض شد تب بالا داشت خیلی ضعیف شد گفتم اول این ماه میزنم که بازم مریض شد وتب همچنان همانطور نگرانم چقدر وقت دارم ممنون میشم راهنمای کنید
- سلامودرود
دکتر دخترم ۱۴ماهش شده یکماه پیش یه دونه دندون ازپایین نیش زده فقط دیگه درنیاورده همه علائمم داره بیقراره،،،آدزوفر میدم بهش و زینک ویتامین د۳ هم تزریق کردیم دوتا واقعا دیگه خسته و کلافه شدیم چیکار کنم؟ کلسیم میتونم بدم؟
- سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس ای داره و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیاست باید بهش بدم؟ممنون میشم
سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس تب و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟ممنون میشم
- قطره شیرافزا
سلام. پسر ۵ ماهه دارم. از ابتدا از قطره شیرافزای گل دارو برای کفایت شیرم استفاده میکردم . برای نوزاد پسر مشکلی پیش میاد؟ داخل بروشور دارو هم منع مصرف برای شیردهی پسر ننوشته
- رگههای سیاه درمدفوعنوزاد دخت
دخترم دهماهششیرخشک میخوره حدود هفت روز است تومدفوعشرگههای سیاه میبینم لطفا منو راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم به تجویز پزشک بیومیل میخوره از۴ ماهگی الان ده ماهشه من هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس میخواستم بدونم کدوم وزن دهی بیشتری داره چون روی بیومیل پلاس نوشته پیشگیری از چاقی؟
- آزمایش خون برای یبوست
سلام اقای دکتر
برای یبوست ایا ازمایش خون هم باید داد؟
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- سلام پسر من 1سال حدود 3 ماهه است میتونم از قرص همالیا مصرف کنم ؟
- قطره آهن
با سلام خدمت دکتر گرامی نوزاد من دو روز است که وارد هفت ماهگی شده است به هیچ وجه نمیتواند قطره ی مولتی ویتامین واهن را بخورد به محض استفاده از این قطره استفراغ میکند تا چند دقیقه بعد از استفراغ نیز هنوز حالت تهوع دارد لطفا مرا را راهنمایی کنید؟
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- جوش صورت و بدن نوزاد
سلام دخترم یه ماهشه تقریبا از ۲۰روزگیش صورتش و دور گردنش و روی سینش جوش میزنه الانم ک رو بازوهاش و پشتش هم اضافه شده پوست صورتش خیلی خشک و زبر شده و قرمزه گاهی وقتا ک زور میکنه انگار کبوده ، پیش یه متخصص بردمش روغن بدن فیروز داد بدتر شد ، امروزم بردم پیش یه دکتر دیگه یه پماد داده میترسم استفاده کنم بدتر بشه اگه میشه راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- توروخداراهنماییم کنین
- چشم نوزاد
سلام پسر من ۶ ماهشه الان یه ماهی میشه که چشم راستش قرمزه و ترشح زرد رنگ میده و ورم داره یه بار متخصص اطفال بردمش به من قطره افلوراپ داد خوب نشد حالا بردمش چشم پزشکی به من پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید ۱۰ داده آیا ررای چشمس ضرر نداره؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون

