Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهه پسر فاویسم دارد هفته پیش پیش شما چکاب کردید گفید که دیگه شیر خشک ۱ نده ۲ ببلاک بده چند روزیه شیر خشک ببکاک دو رو چند روزی میشه شروع کردم امروز داخل مدفوع دانه های سیاه دیدم خطر ناکه ؟چیکار باید بکنم خوب بشه یا خودش خوب میشه؟
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟
- پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- حساسیت
سلام اقای دکتر نوزاد من ۶ماهس ب پروتئین گاوی و خیلی مواد غذای های دیگ آلرژی داره دکتر گف برای تقویت شیرت و خودت لیدی میل بخور آیا برای نوزاد من خطرنداره؟؟مشکلی نیست بخورم؟؟؟
- تعویض قطره آهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یکماهه به دلیل سیاه شدن دندونای دخترم ومقاومتش تو خوردنش قطره آهنش رو که از طرف مرکز بهداشت میدادن عوض کردم یه قطره به اسم liposomal Iron خریدم طعمش خوبه بوی آهن نمیده آیا این دوتا فرقی ندارن ؟؟؟دخترم یازده ماهشه
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد سه ماهه م دوروزه اسهال داره شیر مادر میخوره چکار کنم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر پسرم هشت ماهشه سوپ خوب نمیخوره ولی وقتی تو سوپش شیر میریزم بهتر میخوره میتونم همیشه تو سوپش شیر پاستوریزه بریزم؟
- سرما خوردگی نوزاد 2 ماهه
سلام و وقت بخیر نوزاد دوماه دارم برا ختنه اش پنج روزی هست اموکسی سیلین دارم بش میدم الان خواهرش سرما خورد فقط عطسه بود الان نوزادمم گرفته عطسه میکنه تک سرفه برام مقدور نبست ببرمش دکتر چیکار کنم؟ممنونم
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- مقعد نوزاد
سلام من برای نوزاد ۲۰ روزم به دکتر مراجعه کردم دکترم تشخیص داد مقعدش تنگ هست و انگشش و داخل مقعدش فرو کرد و کلی خون اومد و بعد ۲روز نوزادم هنوز موقع دفع ناراحته و گریه میکنه میخواستم بدونم واقعا این کار لازم بوده و مشکلی براش پیش نمیاد؟
- سلاممممم&
سلام دکتر دخترم ۶ماهو ۱۶روزشه موقع شیر خوردن عرق میکنه و وقتی خواب باشه بالشتش بعد خواب نم داره ایا طبیعیه؟ سوال دوم اینکه وزن تولد۳۶۰۰ الان ۶و۲۰۰ چقد کم داره و چه اقدامی کنم؟ شیرخشک نان۲ میخوره با غذا کمکی شیر بزم میدم مشکلی نیست؟
- برآمدگی استخوانی پشت سر
نوزاد ۱۴ روزه ام از بدو تولد پشت سرش یک برآمدگی استخوانی و سفت دارد،طبیعی و نرمال است یا خیر؟ پزشک اطفال نشون دادم گفت اشکالی ندارد.
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟

