Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختری شش ماهه دارم که اندازه دور سرش در بدو تولد ۳۵ بود والان که شش ماه و ده روز داره ۴۲ است آیا اندازه دور سرش کمه؟لام
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- قد و وزن نوزاد
سلام دکتر پسرم چهارماهش وزنش6قدشم 65 چیکار کنم وزن بگیره خیلی لاغر شده سر مرتب ی طرف نگه میداره
- کولیک
سلام خسته نباشید.پسرم سه ماهشه کولیک شدید داره جوری که نه خواب داره نه درست شیرمیخوره همه دارویی هم استفاده کردیم دایمیتیکون کولیکیز پدی لاکت وخیلی چیزای دیگه میشه ازشربت دیسیکلومین استفاده کنیم وچه مقدار.ممنون
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- نوزاد
سلام استاد پسرم 6ماهشه خیلی گوش درد داره چکارش کنم
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- ادرار نوزاد تازه به دنیا آمده
نوزاد سه روزه ادرار نکرده ولی مدفوع میکند مشکل چیست؟
لطفا پاسخ بدید چون خیلی نگران هستم - سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- دندون در اوردن نوزاد
با سلام دخترم ۷ ماهه هس، دو دندون از پایین اورده ولی هنوز هم تب داره و اسهال داره ایا از دندون هست
- چشم درد نوزاد
سلام چند روزه چشم بچم که پنج ماهشه درد میکنه ازش عفونت میاد
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- یبوست نوزاو
سلام آقای دکتر پسر من ۴۰روزش الان ۵روزه که شکمش کارنکرده آب قند بهش دادم شکمش رو هم چرب کردم مادر هم آلو خورده (طبق دستور شما کارهارو انجام دادیم) اما باز متاسفانه شکم بجه کارنکرده چکار باید بکنم البته باید بگم چند روزه داریم کارهای بالا رو انجام میدیم با تشکر
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره

