Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از پوآر بینی در نوزادان
سلام وقت بخیر،نوزاد ۴ماهه دارم سرماخورده شده و برای تخلیه بینی از پوآر استفاده میکنم اما وقتی در بینی چپ قرار میدم کیپ میشه و اصلا باز نمیشه که تخلیه صورت بگیره،آیا خطرناکه و استفاده نکنم؟میترسم برای مغز بچه خطرناک باشه
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر فرزند من الان دو ماهه است که از ابتدا یوبوست داشت وموقع مدفوع خیلی به خودش فشار می آورد وپیچ وتاب میخورد خواستم بدونم چه کار باید کرد راحل این مشکل چیه ممنون میشم اگه پاسخ دهید
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- نوزاد پنج ماه اگزما زده
سلام اقای دکتر من پسر پنج ماهه دارم ک از دوماهگی صورتش اگزما زد چن تا دکتر بردم اما فایده نداشت درحال حاظر دارم پماد کالامین با پماد آی چشمی استفاده میکنم اگه قطع بشه برمیگرده ممنون میشم جواب بدین باید چیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام دخترم یک ساله نیم،سرفه همراه باخلط داره ازچه داروی استفاده کنم .ایاشربت سفیکسیم 100ضرر نداره
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- روروئك
سلام و خسته نباشيد آقاي دكتر اين درسته كه استفاده از روروئك ضرر داره تاثير مستقيم روي ستون فقرات بچه داره واينكه استفاده از روروئك تو آمريكا جرم محسوب ميشه آخه دختر من نه ماهشه بيشتر ميذارم تو روروئك خوشش مياد واكثرا كار واجب داشته باشم ميذارم داخل اون چون كاراي خطرناك ميكنه مجبورم
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- رفلاکس
سلام.پسرمن رفلاکس داره ک با رانیتیدین و امپرازول خوب نشد میشه بهش قرص نکسیوم بدم ممنون وشما چ نظری دارید
- زمان ختنه
سنمناسب برای ختنه ی نوزاد کی هست؟
- قطره اد
سلام پسرمن نه ماه داردوشیرخشکی استبخاطرشیرخشککه ویتامیناراداردقطره ادندادم تازگیامتوجه شدم بایدقطره ادرامیدادمچطورمیتوانمکمبودقطره ادراالان جبران کنم
- شیردهی
قرص کدوئین در شیردهی ضرری دارد
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- عدم وزنگیری
با سلام خدمت دکتر گرامی.فرزند من اکنون نزدیک چهار ماه می باشد دو ماه اول ماهی ۹۰۰گرم وزن اضافه کرد ولی در ماه سوم و چهارم مخصوصا ماه چهارم خیلی کم وزن اضافه کرد.با وزن ۳۴۰۰به دنیا آمد و اکنون وزنش ۵۶۰۰می باشد.زیاد شیر مادر نمیخورد برای همین شیرم خیلی کم شده .شیر خشک کمکی تروویتال بهش میدم اونم هر پنج ساعت ۶۰تا میخوره لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم .

