Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزن داره سرفه های خطی شدیده دکترش گفتن سفکسیم ۱۰۰ بدم حالا نمیدونم چه میزان بدم بهش
- سلام پسرم دوماهشه و بیماری فاویسم داره از چه شیر خشکی استفاده کنم؟متشکرم
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟
- مکمل برای افزایش قد
با سلام خدمت اقای دکتر. برای افزایش قد در کودک پسر ۷ ساله چه شربتی معرفی میکنید.
- شربت میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید من به کودک ۱۶ ماهه ام از اول قطره آهن درست حسابی ندادم وزنش ۱۰ کیلو هست یه شربت به اسم میم اورنج خریدم روزانه چند سی سی بدم و همراه این شربت میتونم ویتامین های بهداشت را بدم ممنون میشم جواب بدین
- آیا امپول دگزا برای کودکان هفت سال ضرر دارد
- یبوست
سلام.پسرم۳سالشع ۱ساله پیدرو لاکس میخوره .آیا وابستگی داره...لاکسی ژل میترسم بهش بدم وابسته شه روده هاش چکارکنم
- نوزادان
دختری یه ساله ونیمه دارم بوی مدفوعش خیلی بده وروزی 7.8 بار کار داره اسهالم نیست آیا عادیه
- شربت انجیر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه میتونم بهش انجیرو خیس کنم ابشو بدم؟
- قطع شیردهی
باسلام دخترم بیست و دوماهه است و شیر مادر میخورد.میخواهم شیرش را قطع کنم.فقط شب ها شیر میخورد.هرکاری می کنم شب ها با گریه بلند میشه و شیر میخواد.چیکار کنم؟عادت داره قبل از خواب هم شیر میخوره.چطوری ازش بگیرم که آسیب نبینه؟میشه لطفا راهنماییم کنید؟
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- اسهال کودک هفت ماهه
پسر هفت ماهه ام دور وزهست اسهال گرفته تب هم داشت الان نبش اومده پایین ولی لسهالش خوب نشده چکار کنم که خوب بشه
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- تخم مرغ
سلام وخسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم که آیا تخم مرغ چربی داره و واسه افرادی که چربی دارن مضر یانه ممنون میشم اگه جواب سوالم روبدین
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم مریض شماست لوزه داره .دوباره گرفتگی بینی شدید داره گلوشم التهاب داره . اسپره بینی فلوسینوز میزنم با سیتریزین شبها میدهم . به نظر شما چه دارویی تجویز میکنید . ممنونم
- سوزن دگزامتازون و نوزاد
دکترجان بچم تو ۵ماه هستش امروز به دستور دکترش امپول دگزا زدیم ولی بیش از حد گریه میکنه اروم قرار نداره نظرتون چیه؟؟
- آمین
سلام اقای دکتر خسته نباشید یک پسر دوسال و دوماه دارم که شکمش خیلی کار میکنه در طول روز سه بار یا چهار بار . چه چیزی بهش بدم تا شکمش کمتر کار کنه جواب سوال میخاستم خدا خیرتون بده با تشکر از لطفتون
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- واکسن مننژیت
سلام وقت بخیر.آیا واکسن مننژیت برای نوزاد ضرر دارد ؟
- شام
سلام آقای دکتر دختر من 15ماهشه ساعت 10 میخوابه چه ساعتی باید بهش شام بدم تا راحتتر بخوابه شبها هر 10 دقیقه ونیم ساعت زیاد بیدار میشه؟ ممنونم

