Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه بردم دکتر شربت پی ای جی نوشته برا یبوستش ایا خوبه بهش بدم
- سلام و عرض ادب یه پسر 1.5 ساله دارم که تب کرده و قطره استامینوفن سوسپانسیون اگه اشتباه نکنم هر 4 ساعت میدم فقط میخواستگ بدونم تا چند روز باید قطره را بدم و اینکه آنفولانزا برای بچه ها چه علایمی دیگه ای داره. مایهات هم زیاد بهش میدم
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- جوش خای ریز قرمز
سلام من پسرم ۷ ماه چند روزه تب داشت بردیمش دکتر تبش قطع شد ولی بعد ار یک روز جوش های قرمز خیلی ریز در شکمش و کمرش او صورتش پیدا شده همش بیقراری میکنه گریه های شدید داره آیا بخاطر جوش های که تو بدنش هست ؟
- یبوست نوزاد شش ماهه
پسرم شش ماهش تمام شده از موقعی که غذای کمکی شروع کردم یبوست شده دکتر بردم دارو داده پودر که در آب باید حل بشه بهش بدم ولی باز هم،هر روز کار نمی کنه خیلی نگران هستم
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- شربت دیفن هیدرامین
با سلام پسر من ۹ماهشه شبها خیلی بیدار میشه و شیررمیخوره و خواب مداوم نداره دکتر براش شربت دیفن هیدرامین داده میخواستم ببینم تو این سن ضرر داره یا نه؟
- کودک
با سلام و عرض ادب
کودک سیزده ماهه من چند روزه که خیلی بیقراری میکنه
معاینه شده سرماخوردگی نداره گوش و گلوش هم عفونت نداره و تب هم نداره و اسهال و استفراغ و یبوست هم نداره اشتهاش هم خوبه
حتی سونو از کلیه اش هم گرفتیم مشکلی نداره
حالا باید ازش آزمایش عفونت ادراری بگیریم اما هرکاری میکنم ادرارش توی کیسه نمیریزه از بس بغل میخواد و راه میره کیسه جابجا میشه و نمیتونم ازش نمونه بگیرم
بنظر شما طبق تجربه چندساله شما با این توضیحات ممکنه عفونت ادراری داشته باشه باتوجه به اینکه تب نداره و بی اشتها هم نیست و هیچ علائمی نداره بجز بیقراری من خودم حدس میزنم بخاطر دوندونهاش باشه - سلام دخترم تب کرده بود دو روز بعدش دانه های ریز قرمز به دست پا وصورتش زده چی کار کنو
- شربت
سلام چه شربتی خلط آور وضد سرفه خوبه
- پسرم سه ماهه یک هفته اسهال داره نمیدونم چه کنم
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک 8ساله
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم یک سالشه سرما خورده و سرفه خشک داره و اینکه ابریزش بینیش قطع شده حالا به رنگ سبز در اومده تو دارو خونه ها شربت ازیرومایسین یا چرک خشک کن دیگه پیدا نکردم چن جا رفتم گفتن نیستش به جای این شربتا چی میتونم بهش بدم که خوب شه
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام میشه راهنماییم کنید پسرم۵ماهشه سرفه خط دار داره دکتر بردم بهش آموکسی ۱۲۵داد ولی فراموش کردن روی شربت بنویسن چ اندازه بهش بدم
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- عرق سرد
سلام کودکی 17 ماهه دارم که در هنگام فعالیت زیاد بیشتر در ناحیه پشت عرق سردی میکند دلیلش چیست؟ با سپاس فراوان بدرود
- کو آموکسی کلاو
سلام وقت بخیر . پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰ یک هفته هست آبریزش بینی داره و امروز میگفت گوشم درد میکنه. بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمزه یکم. شربت کو آموکسی کلاو دادن. روش نوشته ۳ و نیم سیسی. هر ۱۲ ساعت باید بدم؟
- قطره آد
سلام دخترم سه ماه و چهار روزشه به قطره آدم حساسیت داره به جاش میشه مولتی بدم ممنون

