Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
شربت ازیتروماسین۲۰۰ برای نوزاد ۹ ماهه و وزن ۱۰کیلو در روز اول چند سی سی بعد تا پنج روز روزی چند سی سی و چند بار در روز بدم .ممنون
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- در باره بچه
داکتر صاحب بچم یه دونه کاغذ خورده مشکل نداره؟
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- یبوست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. پسر من ۴سالشه و برای اولین بار الان ۳روزه شکمش کار نکرده .به سختی هم دارو میخوره .نمیدونم چکار کنم .لطفا کمکم کنید چه دارویی بدم ؟؟؟؟
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- رشدکودک
سلامپسرمقدتولدش۵۲بودامروزیکسالش تموم شدقدش۷۴/۵ بودایاقدپسرمکوتاههستچونشنیدمیکسالاولقدبچهباید۲۵سانت رشدکندپسرم۲سانت کوتاههچبکارکنم؟
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- تب کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم،بچه سالمیه خداروشکر،مشکلی نداره،دیروز سرما خورد آبریزش بینی داشت از صبح بهش شربت پلارژن دادم و قطره سدیم کلراید استفاده کردم، به دستور پزشک،تب نداشت،شب که خوابوندمش متوجه شدم تب داره وقتی تب سنج گذاشتم،من چون منتظر تب کردنش بودم،روش پتو نداشته بودم،بعد که اومدم تبش رو با تب سنج بگیرم دیدم پاهاش خیلی سرده،تبش رو گرفتم با تب سنج جیوه آیی ۳۸ و یک درجه بود،همون لحظه که تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش،در حالت بیداری به اون تب سنج واکنش نشون میده انگار سردش میشه،چون خواب بود پتو هم نداشت،تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش دچار لرز شد،پاهاش خیلی کم،دستاش بیشتر،دستاشو آورد بالا یه کم سفت شد،خواستم دستاشو بگیرم،دیدم یه مقدار سفت شده،فهمیدم لرز گرفته فوری پتو رو انداختم روش،بعد فوری دستاشو پایین آورد خوابید،چند ثانیه این حرکتش طول کشید یه چیزی هم داشت میگفت نفهمیدم چی میگه،چشماش به سمت بالا نرفت،ولی یه کوچولو چشماشو باز کرد سریع بست خوابید،همین کل حالتش بود،بعد من فوری رفتم شربت استامینوفن رو آوردم بیدارش کردم پاشد نشست،شریت رو خورد روشم آبگرم دادم خورد خوابید،حالا من همین رو امروز به دکترش گفتم گفت تشنج نبود؟؟؟منو خیلی نگران کرد،الان سوالم از شما اینه آقای دکتر آیا پسرم تشنج کرده،دکترش منو ترسوند،ممنون میشم جوابم رو بدید،پسرم اولین بار این طوری شده فقطم چند ثانیه بود،حتی گاهی پسرم تب ۳۹ درجه هم داشته بر اثر سرماخوردگی اصلا اینطوری نشده بود،الان به نظر شما این لرز بر اثر تب بوده یا تشنج بوده؟؟؟؟تشکر اگه سوالم رو جواب بدید
- سرماخوردگی اطفال
سلام آقای دکتر.خسته نباشید فرزندم نزدیک به 4ماهشه،چندروزی هست سرماخوردگی گرفته آبریزش بینی،سرفه شدید،تبش قطع شده ،خس خس سینه داره واسهال آبکی سبزرنگ میکنه روزی حداقل10 بارمعدش کارمیکنه شهرستانی هستیم وبه پزشک متخصص دسترسی نداریم .لطفاراهنماییم کنید .ممنون ازشماوسایت مفیدتون
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم

