Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- شربت سفکسیم
سلام پسرم ۴سالشه تب میکنه خیلی عطسه وآبریزشم داره.شربت سفکسیم۱۰۰ چقدر وهر چندساعت بهش بدم
- دوزمصرفی شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۱سال و۸ماهه
میخواستم بدونم روزی چندسی سی ازشربت ازیترومایسین بدم به پسرم که یکسالو هشت ماه داره؟
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- پسری دارم ۱۴ ماهه ۱۱ کیلو وزن هرچند ساعت چند سی سی به پسرم سیفکسیم ۱۰۰ بدهم
لطفا راهنماییم کنید آب ریزشبینی سبز رنگ کمی بی تابی شبانه
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد
- یبوست
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- تب
سلام. بچم نزدیک شیش سالشه امروز که چهارشنبه هست دومین روزیه که تب داره دیشب بردم دکتر گفتن گلو و... همه خوبه. فقط استامینوفن دادن و چون شکم درد داشت سه تا ساشه کیدی لاکت زینک هم دادن روزی یکی. یکمی سر درد هم داره. اگه تا سه روز خوب نشد یعنی ویروسی نیست؟
- در مورد چشم
ورم روی پلک دخترم که قرمز شده و باد کرده باید به چشمپزشکی ببرم یا اینکه اگه درمانی داره بگین ممنون میشم
- سلام قرص اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
سلام اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- سرماخوردگی
سلام ببخشیدبچه ام ۳سالشه سرماخورده میتونم دیفن هیدرامین کامپاندبدهم؟
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- ازشیرگرفتن
سلام روزبخیر پسرم ۲۹ماهشه در ۱۹ ماهگی یکبار از شیرگرفتم ولی بخاطر دلسوزی خانواده و گریه بچه دوباره شیر دادم درضمن علاقه ب سرلاک و شیر خشک و شیشه شیر پستانک نداره اصلا حتی شیرمم قطع کردم انقد بچه خورد تا اومد باز خیلی وابسته به شیر منه غذاخوردنش هم خوبه اما این شیرو ب هیچ عنوان ترک نمیکنه حتی تلخک هم استفاده کردم فلفل زدم بازم خورد دیگه ۲.۵سالشه چکارکنم از شیر چطور بگیرم
- جوش های سر سیاه
پسرم ۴ ساله است وحدود یکساله که اطراف ختنه گاهش جوشهای سرسیاه زده باید چکار کنم

