Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- بزرگی دور سر
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ویک ماهشه دور سرش زمان تولد ۳۵/۵لوده والان ۴۸بهداشت گفته یک ماه دیگه دوباره برم اما بردمش متخصص مغز واعصاب کودکان چون بعضی وقتا ریسه های بدی میرفت و نوار مغز هم گرفتم دکتر معاینه اش کرد و گفت دور سرش بزرگتر هست ولی مشکلی ندارد ومهم نیست ب الان با وجود اینکه دکتر گفته بازم نگرانم چیکار کنم؟
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- خوردن هسته شلیل
سلام دختر 5 ساله ام 2 روز پیش هسته شلیل کوچیکا رو قورت داده از اون روز تا الان گاهی وقت ها میگه دلم درد می کنه دلیل دل دردش چیه؟ یعنی هسته نمی تونه دفع بشه؟ لازمه از معده و روه هاش عکسبرداری بشه؟
- ایاشربت دکسترومتروفان برای واویسم ضرر داره
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر ب دلایل و مشکلاتی واکسن 18 ماهگی دخترم ب تاخیر زیادی افتاده الان 2 سالشه باید چکار کنم؟ ببرم بهداشت تزریق بشه یا باید دوباره دوره های واکنش از اول طی بشه
- منیزیم
سلام آقای دکترقرص منیزیم جوشان برای بچه ی ۱۰ ساله میتوان استفاده کرد؟ برای رشد قدی باید یک روز درمیان باشد؟
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- غده چربی در ناحیه کمر
سلام پسر من الان ۹ سال داره موقع تولد وزنش ۴۷۰۰ بود وهنگام تولد در ناحیه کمرش کنار ستون فقراتش یه توده برجسته که روش رگهای خونی داشت بود بعد از ام آرآی و سنو گرافی پزشک تشخیص داد که چربی هست ومشکلی نداره بعداز چند ماه اون ناحیه صاف شد و دیگه برجسته نبود ولی همچنان ظاهرش طبیعی نیست و روش همون رگهای خونی هست و کمی فرو رفته شده و اینکه جدیدا هر چند روز یکبار پسرم از درد در اون ناحیه شکایت میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکل چیه و چه تخصصی از پزشکان مناسب هست
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- پدی لاکت
سلام میخواستم بدونم میزان مصرف قطره پدی لاکت برای کودک 6 ماهه چقدر و چندبار در روز است با تشکر از شما
- تورم سینه
دختر هست ساله دارم که امروز متوجه شدم یه سینه آن متورم تر و بزرگ از از پیگیری است نه درد نه قرمزی وسوزش علتش چیه
- سرفه های بیش از حد
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم تقریبا ٣ سالشه خیلی سرفه میکنه مخصوصا موقع خواب دکتر هم بردمش دارو استفاده میکنه اما فرقی نکرده لطفا راهنمایی بفرمایید
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- اسهال و مدفوع
با سلام..اقای دکتر پسرم 13ماهشه.دو هفته اسهال داشت ک دکتر بردم گفتن بخاطردندوناشه بعداز دوهفته وقتی مدفوع میکنه،معذرت میخام هرچیخورده باشه،درسته پس میده دلیلش چی میتونه باشه..لطفا جواب بدید نگرانم هنوز گاهی اسهال داره

