Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام به خاطر کولیک شیرخشک نان اچ آ ۱ را از ۲ ماهگی دکتر تجویز کرده الان ۴ ماهشه و نان اچ آ ۱ پیدا نمی شه ،می شه جایگزین کرد ؟
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- عدم تعادل در حرکت
سلام آقای دکتر گوش پسرم عفونت داشت و تب کرده بود و یکم تعادلش در راه رفتن کم شده بود آزیترومایسین تجویز فرمودید تبش خوب شد. تعادلش هم خیلی بهتر شد اما انگار کامل خوب نشده تعادلش. البته الان چند روزه آلرژی شده از دیروز بهش سیتریزین هم میدم. ممکنه بخاطر سیتریزین باشه؟ دوباره بیارمش؟
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- دندان
سلام اقای دکتر دختر من ۷ ماهسه ودندان درمیاره خیلی سرش داغ میکنه و خیلی کلافه من برایش ایلو پروفن گرفتم چقدر بهش بدم وزنش ۸ کیلو هست
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- خواب کودک ده ماهه
در طول روز خوب میخوابه به آرامی ولی شب که میخوام بخوابونمش همش کریه بیقراری چه چراغ روشت باشه چه خاموش؟میشه بگید چرا
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- دختر چهارساله من از بالای تخت افتاد وواژنش به لبه بالای تخت که سطح صاف بود کوبیده شد وفقتی نگاه کردم خیلی کم خون امده باید چکار کنم خیلی میترسم
- پوست
بچم الان سه سالش هست پوستش خیلی سبزه شده میشه بگین چ چیزی استفاده کنم براپوستش توروخدایه چیزبگید
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
مدفوع دخترم امروز کلا ژله ای بود علت چیست
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- کم خونی وزردی کف دست وپا
- کولیک ودل درد ونفخ وشیرخشک
سلام خسته نباشیدنوزاد من 54روزشه کولیک داره گریه میکنه دستشویی نمیتونه بکنه روزی یبار با زور واینکه الان شیر خشک نان اچ آ میخوره صورتش خشک شده دونه های قرمز زده واحساس میکنم این شیرخشک سیرش نمیکنه اصلا خواب نداره بچه ام10دیقه 10دیقه چرت میزنه اما شبا خوب میخوابه
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- تب. دانه رزولا
تب بالای دخترم بعد 4 روز خوب شد بدنش پر دونه شده گفتین بیماری ویروسی هست رزؤلا نیست؟ آنتی بیوتیک باید مصرف بکنه یا قطع کنم تمام علائم رزؤلا رو داشت تب بالا تحریک پذیری. بی اشتهایی.
- اسهال ۵ ماه

