Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- آلرژی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر نوزادی مشکوک با الرژی ب شیرگاو باشه آزمایش نشون میده؟
- کارنکردنشکمنوزاد
سلام بچه م۱۶روزش ۱۰روزه شکمش کارنکرده بایدچیکارکنم؟؟؟
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- شربت کلاویسیلین آی اس ۶۴۳
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟
- سلام من قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
سلام قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
- سلام خسته نباشید پسرم ۸سالشه تقریبا ۲۷کیلووزن دارد چقدر باید بهش سفکسیم ۱۰۰بدم وهرچندساعت بدم.تب داره ممنون اگه جواب بدین
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید . پسرم تازه وارد ۳ سال شده . سال قبل همین زمانا حس کردم آبریزش داره وبه بعضی چیزا حساسه مثل خربزه. گوجه . که سعی کردم بهش ندم . الان دوباره مثل پارسال شده واخرین باری که انگور بهش دادم اینجوری شد . فهمیدم که به انگور هم حساسیت داره . چند روزی بهش سیتریزن دادم ولی اصلا خوب نشد تازه بیشترم شدش. البته بگم پدرش هم همبن طوره . اقای دکتر بخاطر ابریزش شبا خوب نمیتونه هنگام خواب نفس بکشه . یه دارویی رو بگید براش بگیرم که ابن ابریزشش بند بیاد . واقعا ممنونم ازشما .
- گردو
سلام از چند ماهگی به کودک باید گردو داد. خیلی خیلی ممنون از شما آقای دکتر بابت پاسخ های خوبتون ،الهی خیر تو زندگیتون ببینید
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- مشکل لگن
مشکل لگن در نوزاد ۳ ماه را میتوان با معاینه تشخیص داد یا نیاز به عکسبرداری است؟
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- بی قراری شب شیرخوار۳ماهه
اقای دکتر من پزشک عمومی هستم پسرم رو معاینه کردم اتساع شکمی وتب نداره وتومعاینه مشکلی درحد معاینه من نداشت،به نظرتون مورد مهمی هست ؟ازمایش ادرار وتیرویید نرمال داشته،میخوام امروز هم مدفوع انجام بدم،من همون کاربرم که(سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش)
- سلام دخترم لرز داره چی کار کنم
- متابولیک
سلام دخترم چهارماهشه ولی هنوز کامل گردن نگرفته,خیلی نگرانم,وقتی پونزده روزش بود بخاطر وزن کم گفتن مشکوک به متابولیکه ازش آز گرفتن آمونیاک 55 و لاکتات 16 بود, اسیدای امینه نرمال,, حالا دکتر میگه مشکوک به متابولیکه, لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شربت فارکسیم سفکسیم 100
سلام خسته نباشید دخترم هفده ماهشه با وزن تولد یک کیلو گرم الان وزنش هشتو نیم هست چه مقدار میتونه شربت سفکسیم بخوره از چند ساعت
- عفونت ادرار

