Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد یبوست نوزاد
باعرض سلام وخسته نباشید.دختر من سه ماهشه.برا رفلاکس معدش دکتر شاسه امپرازول۱۰تجویز کرده که نصفشو صبح نصفشو شب بدیم.ولی بامصرف دارو یبوست میگیره.حتی یک چهارمم میدیم باز یبوست داره .دکترمون داروشو تغییر داد پنتوپرازول نوشته براش.ولی من تو گوگل جستجو زدم .نوشته بود زیر ۵ سال ممنوعه.لطفا راهنماییم کنید🙏
- رنگ مو
سلام خسته نباشید من نوزاد پسر پنج ماهه فاویسم دارد امروز ۱۹ اوردم مطب پیشتون یادم نبود ازتون بپرسم رنگ مو مشکلی داره یا نه عروسی برادرمه نیاز به رنگ مو دارم حتما داخل خونه نمیذارم اریشگاه میرم
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشیددکترمن پسرم شش ماه تموم کرده شیرخودمومیخوره خیلی شیرم زیاده همین الانم نصفشوبیرون میریزم اشکال نداره بجای غذای کمکی همون شیرموبخوره؟
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره
- سلام
سلام وروزبخیر خدمت شماآقای دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدالان نه ماه نیم سن داره بچه بسیارآرام وخوش اخلاقی هستش آقای دکتر وزنش موقع تولد2700الان10و300گرم است الان میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه دست از وسایل میگیره هرچند به سختی ولی بلند میشه دد ببه میگه اگر چیزی داشته باشه تودستم میزاره سینه خیز مثل کماندو میره روی چهاردست وپا میمونه وخودش تاب میده خودش بادست غذامیخوره وبه اسمش وصداواکنش میده اما خودش از حالت دراز کش به نشسته درنمیاد البته اگه روی بالش باشه میتونه اما دراز کش نه واین من نگران کرده آیاطبیعیه واینکه تاکی باید چهاردست وپا بره البته
- سرما خوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید ... ببخشید دخترم ۹ ماهشه تقریبا یک ماهه که مریضه و سینش خس خس شدید میکنه الان ده روز شربت کو آموکسی کلاو میخوره یکم خوب شد ولی دوباره بیماریش برگشت با اینکه هنوز دارو مصرف میکنه
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- ادرار کم
سلام نوزاد پسر ۶ماهه ای دارم باوزن ۸.۵۰۰کیلو وقد ۶۸سانت ودورسر ۴۳ به تازگی شروع به دادن غذای کمکی کردم ازنظر فعالیت و تغذیه مشکلی نداره و خوابشم خوبه ولی مدتیه احساس میکنم ادرارش کم شده طوریکه توطول روز ۳یا ۴بار پوشکشو عوض میکنم درضمن التش فرورفتگی داره طوریکه فقط سرش پیداس و موقع تویض پوشک با کشیدن دست پیدامیشه ایا مشکلی هست
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟
- عفونت ادراری
سلام دکتر از کجا میشه فهمید نوزاد عفونت ادراری داره؟ دخترم بی اشتها شده حس میکنم بخاطر عفونت ادراریشه
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام چهار ماهه هست چند بار پیش اومده که سر دست و پاها لرزیده کم پیش میاد مثلا دو هفته پیش لرزید و الان هم دست و پاها و چشمش لرزید با توجه به اینکه خیلی گرم نگهش میدارم امکان داره دما کم و زیاد میشه بچه بلرزه؟؟ یا مشکل خاصی هست ؟به نظر شما باید چکار کنم لطفا کمکم کنید
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- بالا آوردن شیر نوزاد یک ماهه
پسرم 1 ماه و 1 روزشه و شیر خشک میخوره.
از دیشب تا الان شیر بد میخوره و بالا میاره نمیدونم باید چیکار کنم ؟ - ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟

