Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- چاق شدن فرزندم
سلام آقای دکتر دخترم دو ما نیم ماهشه متاسفانه شیر خودمو نخورد بهش شیر خشک دادم بیومیل باز لاغر شد الان سوپرامیل ۱ میدم به وزنش برگشته میخوام یه کم تپل تر بشه چی بهش بدم بهتره
- خوردن قطره آ.د
سلام دخترم دوماهشه ساعت دوازده ظهرقطره آ.د(۲۵قطره)بهش دادم وساعت دوازده شب دوباره بهش دادم باقطره ی دیگه اشتباه گرفتم وفوری بهش شیردادم
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که کمی سرفه میکنه دماغش هم گرفته
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- موی زائد
مویزائدکرکیدرناحیهتناسلینوزادپنجماههدختر
- مربوط ب سوال قبلی
برای سرتکون دادن گفتین فیلم بگیرم ببرم مغزاعصاب کودکان میش بی زحمت خودتون ی دکتر خوب معرفی کنین تورشت
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- سرماخوردگی وسرفه وتب نوزادپنج ماهه
سلام دکتردوروزه نوزادپنج ماهم آبریزش شدیدبینی داره ازدیروزه بشدت سرفه میکنه ودیشب تب داشته شیرکم میخوره گشنشه اما نمیتونه بخوره شش کیلوه
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- سرفه
سلام بچه زیر ۲ ماه دارم سرفه میکنه آزیترومایسین خوبه براش چجوری چقدر بدم بهش
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- رفلکس معده نوزاد
سلام برای رفع رفلکس معده نوزاد حتما باید شیر خشک آپتامیل پپتی جنیور استفاده شود
- رشد کم دور سر نوزاد
با سلام . خواهر زاده ام یازده ماهشه .ماه نهم دور سرش رشد نکرده و ماه دهم رشد دور سرش کم بوده است ..با توجه به اینکه هوش خوبی دارد و در بین اقوام کله کوچک داریم آیا این مساله مشکل ساز هست؟
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- بی قراری نوزاد۴۰ روزه
سلام پسر من ۴۰ روزشه وقتی به پشت قرار میگیره خیلی بی قراری و گریه میکنه وقتی هم شیر میخوره احساس میکنی خیلی زود خسته میشه در ضمن اگر مای بی بی ازش عوض میکنیم جوری گریه میکنه انگار بهش آمپول میزنی
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- زردی نوزاد
سلام دکتر عزیز ممنونم بابت همراهی و پاسخگویی به سوالات مادران نگران خداقوت. نوزاد ۲۰ روزه ای دارم که زردی دارد البته بخاطر ترس از بیماری کرونا اونو آزمایش نبردم از رنگ زرد بدنش متوجه شدم وبا حجامت وخوراندن شیر خشت و ترنجبین تلاش کردم زردی را کنترل کنم کمی بهتر شده اما هنوز هم رنگ نوزادم کمی زرد است ومن نگرانم .rh خونم منفی است در بارداری دوباره رگام زدم لطفا مرا راهنمایی کنید.

