Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب واژن کودک
سلام دختر من ۲۱ ماهش هست یک ماه هست که دچار التهاب و قرمزی در واژن شده چند بار دکتر بردم حتی دکتر زنان هم بردم ولی خوب نشده شربت سفکسیم مصرف کرد بهتر شد وقتی تموم شد دوباره برگشت لطفا راهنماییم کنید دختر خیلی اذیت میشه
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- سرفه مکرر در خواب
سلام اقای دکتر فرزند ۲۳ ماهم از دیروز چه خواب ظهر چه خواب شب مکرر بشدت سرفه میکنه چند دیقه پشت هم اگه شیر خورده باشه قبل خواب کل شیر و چیزاییکه چند ساعت قبل خورده همه رو بالا میاره، ضمنا مهدکودک هم میره، خواهش میکنم بفرمایید علتش چی میتونه باشه و باید برای بهبودش چیکارکنم؟ سپاسگزارم ازتون
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- گوش نوزاد
سلام خسته نباشید دیروز یکی از بچه ها هندزفر را توی گوش نوزادم کردن اونم با صدای بلند خواستم ببینم به گوشش اسیبی نرسانده باشد
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - درمان اسهال خلطی نوزاد
پسرم۷ماهشه والن دوهفته اسهاله تو هضم شیر مشکل داره فقط شیر آال۱۱۰ میخوره
- سلام. وقتتون بخیر. ببخشید من دختری دارم که یک ماه دیگه چهارسالش تموم میشه. مشکلم این است که دخترم هنوز نمی تواند نقاشی بکشد.نهایتا بتونه دو سه خط کج و معوج بکشه . وقتی هم که سعی میکنم باهاش تمرین کنم کاغذ رو پاره می کنه. من خیلی نگرانش هستم . اگر لظف کنید من را راهنمایی کنید ممنون میشم.
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- شیر خشک
سلام مجدد آقای دکتر، سه نوع شیرخشکامتحان کردم بچه ام اسهال میشه ، آبکی . فقط ببلاک ال اف دادم خوب بوده؟ چکار کنم؟ ببلاک ال اف رو میشه تا آخر بهش بدم؟ یا شیر خشک ha بگیرم؟ ممنون
- کودک
با سلام و عرض ادب به کودکی که تازه هفت ماهش تموم شده چه میوه هایی میتوان داد؟
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- ریفلاکسنوزاد
سلامنوزاددوماههایدارمکهدکترگفتهرفلاکسدارهپودراسامپرازولدادهولیبچمدرکلآرامهبنظرتونداروبهشبدمیانه؟
- قد و وزن
با سلام و خسته نباشید ببخشید اگر کودک یکساله ایی نسبت به سایر همسالان خودش از قد بلندتر و وزن بیشتر برخوردار باشد ایا اشکال دارد ممنونم.

