Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد آمپول بتامتازون
باسلام وخسته نباشید دکتر پسرم ماهی دوتا امپول بتامتازون میزنه مشکلش حساسیت الرژی وآسم داره سرفه که میکنه به زور میتونه نفس بکشه درضمن پسرم ۲سالشه ووزنش ۱۱ کیلو داره بهداشت میگه قدش خوبه فقط مشکل وزن داره خواستم ببپرسم این نوع دارو به قد ووزنش اثر میزاره ممنون میشم جوابمو بدی خیالمو راحت کنی خیلی دلشوره دارم
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- تداخل شربت چرک خشک کن
سلام خسته نباشید، ایا میشه دو روز بعد از تموم شدن شربت فارمتین، شربت زیتروماکس ب پسر بچه هشت ساله داد، ممونم میشم پاسخ دهید
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- مولتی ویتامین
سلام دکتر عزیز وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست و نزدیک ۱۲کیلو به نظرتون نیاز به مولتی ویتامین و زینک داره؟ متشکرم
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم عفونت لوزه سوم داره شربت رو آماده کردم دیدم دوز مصرفیش پایین هس و مقدارش رو نمیدونم چقد براش بریزم داخل پیمانه بخوره ممنون میشم راهنملیی کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو

