Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- سرفه خلطی…
سلام بچه ۶ ساله داره دوهفته پیش سرناخورده بود ولی چون سینوزیت داره و کمی لوزه الان فقط شبها دوشبه سرفه خلط دار زیاد میکنه آیا میتونم چرک خشک کن بدم ازیترومایسین یاخیر
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- شربت استامینوفن
سلام، پسرم 14.5 کیلو وزنش چقدر شربت استامینوفن استفاده کنم؟
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره

