Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرزی به شیر
سلام اقای دکتر بچه 8 ماهه دارم و تااللن شیر ببلاک 2 میخورد و مشکلی نداشت چندروزه اسهال ابکی داره دکتر بردم گفت عفونت نیست ودادو داد میخوام بدونم میشه بهد از 8 ماه به شیر آلرژی نشون بده ؟؟ شیر رو تغیبر بدم چی بگیرم؟؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- تب
سلام خسته نباشید ، تقریبا یک ماه و نیمه درگیری بیماری دخترم هستم اولش با تب شروع شد چند روز شد و خوب شد بعد دوباره تب کرد سرفه و آبریزش بینی و دل درد دوباره رفتم دکتر گفت آنفولانزا و دارو داد خوب نشد دیدم دست و ماش دونه زد دوباره بردم دکتر گفت ویروس دست دهن پا هست خشک کننده داد چند روزی خوب بود باز سرف شدید داشت بردم گفت ویروسه حلق و پشت گوش و گلو عفونت میکنه و خلط گلو داشت داشت باز دارو داد چند روزی خوب بود الان دوباره تب کرده سرفه شدید و پشت سرهم داره کمی هم خلط داره دیگه نمیدونم چیکار کنم دکتر دوباره گفت همون ویروسه چرا خوب نمیشه؟ دوباره برمیگرده
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر
- دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید
با سلام
دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک دو ساله چقدر است؟
و اینکه بدون آزمایش، استفاده از این شربت ضرری ندارد؟ - اسهال
تب همراه با اسهال شدید و بوی بد مدفوع
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- سرماخوردگی نوزاد 10ماه
یه هفته هست سرماخورده دخترم 3 رو تب شدید داشت شربت پاراکید میدادم بالامیاورد غذا اصلانمیخوره شیرخودمم میخوره بالامیاره چرک ازبینیش هم زیاد میاد چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- مسمومیت دارویی
دکتر واسه دخترم شربت رکولیک(بابونه آلمانی)نوشته امروز بعد از سه بار استفاده دل درد شدید گرفته و استفراغ میکنه چیکار کنم
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- نخوردن غذا
سلام پسرم ۵ ساله شه غذاخوری کم میخوره شربت ویتا زینگ هم دارم مال ۳ پیش خراب نیس بهش بدم
- زیاد کار کردن شکم پسرم
با سلام و خسته نباشید پر یک سال و هشت ماهه ای دارم در روز خیلی شکمش کار میکنه فقط شیر خودمو میخوره غذا خیلی کم میخوره هر کارش کردم شیر خشک نخورد خیلی لاغر و ضعیفه نه کیلو و دویست گرم هست برای کار کردن زیاد شکمش که از نوزادی هم همینجور بود خیلی دکتر بردم بهتر نشد کلافه شدم روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه آفای دکتر لطفاً راه حلی بدین خیلی در روز خسته میشم غذا هم نمیخوره نه تخم مرغ نه پنیر نه ماست نه گوشت هیچ کدوم نمیخوره فقط چسبیده به خودم همش یه کم هم کمرو هست حرف هم زیاد نمیزنه خواهش میکنم جوابمو بدین ممنون میشم خدا خیرتون بده.
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- حرف نزدن
سلام کودک ما حدود ۳سال ونیم از تولدش می گذره الان نمی تونه درست حرف بزنه فقط در حد یکی دو کلمه راه حل چیه
- خونریزی
سلام من پسرم 4ساله است دو روز میشه که یهویی از دهانش خون میاد خون نسبتن زیاد چن مدت پیش بردم دکتر گفت عفونت معده داری علت خونریزی چی است
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره

