Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- سامیار
سلام وخسته نباشید کودک یک ساله دارم چند روز هست صداش گرفته تب نداره و آبریزش هم نداره زیر پاش یکم شل شده در روز یک یا دوبار هست دارآباد بدم و چه دارویی
- تشکر
با سلام و عرض ادب برای چندمین بار میخواستم بابت پاسخگویی سریع و دلسوزانه و بی چشمداشتتون ازتون تشکر کنم اجرتون با خدا🙏🙏
- باسلام دخترم یک دوره ازقرص فنوباربیتال براتشنج استفاده کرده الان قرصش تموم شده چکاربایدیکنم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- باسلام پسرم دوماهه اکثر وقت ها پا سمت چپش می لرزه با دست می گیرم خوب می شه علتش چیه
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- پرخاشگری
دخترم.خیلی.پرخاشگره ۲سالشه چجوری باهاش رفتار کنم که دست ازین کاراش برداره
- سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- رشد و نمو
با عرض سلام و ادب ..پسرم با وزن تولد ۳۸۵۰دور سر ۳۴/۵و قد ۵۳به دنیا اومد در دو ماهگی از شیر خوردن امتنا کرد و بسیار کم شیر میخورد که دکتر داروی امپرازول تجویز کرد با خپردن دارو بعد از دو هفته اروم شد و شیر خوردنش بهتر ولی به تجویز دکتر دیگری دارو رو قطع کردم دوباره در ۴ماهکی لانسو پرازول به مدت دو ماه بهش دادم که بازم بهتر شد ولی با قطعش وزن گیری کم شد در ده ماهگی وزنش ۸۶۰۰دور سر ۴۵/۵هس علایم زیادی از رفلاکس نداره فقط گاهی دوباره کم شیر میخوره و خیلی خیلی هم لاغر و رنگ زرده اشکال داره دوباره امپرازول رو شروع کنم؟
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟

