Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انزيم كبد
نوزاد ١٩ماهه دارم چند روز پيش ازمايش دادم انزيم كبدش 50بود ميشه لطفا راهنمايم كنيد ايا جاي نگراني داره
- تغییر شیر خشک از خارجی به ایرانی
سلام پسرم شش ماهه است تا شش ماهگی شیر است ام ای خارجی میخورد از شروع ماه هفتم شیر خشکش رو عوض کردم نان ۲ ایرانی میدم الآن چهار روزی میشه اسهال شده روزی دو یا سه بار دفع داره حس میکنم از تپلیش کم شده لوپاش و بدنش یکم شل شده . میخواستم بدونم علتش چیه چیکار کنم ممنون .
- خشکی مقعد
سلام و عرض ادب نوزاد سه ماه من از حدود دوماه پیش جوشهای ریزی جلوی مقعد دارد که برجسته و خشک هستند لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه یه هفته ای سرماخورده آبریزش بینی و سرفه های خلط دار واسهال داره چه دارویی بدم زودتر خوب بشه؟
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
سلام دخترم ۷ماهشه چندروزه سرماخورده آبریزش بینی و دماغش خرخرمیکنه درست نمیتونه شیر و غذا قورت بدهد بالامیاره نمیدونم چه کنم قطره بینی هم ریختم اما فایده نداشت میشه راهنماییم کنید چون چندماهه توبیداری شیرنمیخوره شیرخشکی هست ومجبور توخاب شیرش بدم بابدبختی الانم مریض شده مکافات شده چون نمیتونه قورت دهد اوق میزنه
- ادارسوختگی شدیدنوزاد
دختریماهم بعدازبستری شدن توبیمارستان بخاطرعفونت ناف دچارسوختگی پای شدیدی شده که با پمادهای رایج مثل کالاندولا زینک و ان ان خوب نشدالان دوهفته است
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- اندازه سرنوزاد
باسلام. دخترمن 10روزدیگه بدنیا میاد دیشب رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت دورسر بچه یکم بزرگه. توبرگه زده 40سانت خواستم ببینم یعنی بچه مشکل داره بااین اندازه طبیعی هست
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟
- کار نکردن شکم نوزاد
نوزاد من 36 روزه هست شکمش 3 روزه که کار نمیکنه زور میزنه قرمز میشه گریه میکنه خواهش میکنم کمک کنید
- چرا نوزادم بعد از خوب شدن از عفونتسینه شیر نمیخورد وکم وزن شده
نوزاد دخترم کم وزن به دنیا اومد 2کیلو و165گرم علتش رو هم دکتر گفت توبدن من عفونت از طرف من وارد بدنش شده و باعث رشد نکردند شده ولی خدا رو شکر همه اندام هاش سالمه فقط خیلی کوچولو بود ولی رشد سعودی داشت بعد دنیا آمدنش ولی وقتی 2ماهش شد مدفوعش اسهال مانند توجه نکردم گفتم بعد مدتی خوب میشه ولی الان که پنج ماهشه هنوزم مدفوعش رقیق وبد بوه ومشکل دیگش دوهفته پیش سینش عفونت کرد وبردمش دکتر بهش استامینوفن یه چرک خشکن خارجی داد به زور بعد دوهفته عفونتش رفع شد الان خوبه حالش ولی مشکلش اینه که شیر زیاد نمیخوره رشد نکرده و وقتی که شیر بهش میدم یه زره میخوره که شیرم میریزه امتناع از خوردن میکنه وقتی به زور میخوام بهش شیر بدم گریه شدید میکنه ناچار بهش شیر نمیدم چیکار کنم که شیر بخوره فقط دوسه دقیقه شیر میخوره حتی شیر خشک هم بهش دادم ولی نمیخوره چیکار کنم آقای دکتر
- شربت گریپ میکسچر
سلام.تاچندماهگی مجازیم ک به نوزادشربت گریپ میکسچربدهیم؟نوزاد8 ماهه ای دارم که روزی دوباربرای جلوگیری ازاذیت شدن یادل دردبه اوگریپ میکسچرمیدهم.آیااشکال دارد؟؟
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- مقدار شیرخشک
با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم

