Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر، وقت شما بخیر، غذای کمکی برای کودک ۶ ماهه حداکثر تا چند قاشق باید باشه؟
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- یبوست
با سلام و خسته نباشید. پسرم 4 سال و 9 ماه سن داره و از حدودا سه سالگی بخاطر یبوست دکتر بهش شربت peg 40 درصد داد. از اون موقع هروقت دچار یبوست میشد بهش میدادم. میخواستم بدونم مصرف این مدت دارو عوارض داره و اینکه مدت زمانش چقدره؟ خیلی نگرانم بخاطر این مدت مصرف این دارو لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- پماد اریترومایسین
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم

