Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- آزمایش عفونت ادراری
با سلام در طول مدتی که کودک آنتی بیوتیک سفکسیم ۱۰۰ مصرف می کند، می توان آزمایش عفونت ادراری از کودک گرفت؟ در غیر اینصورت تا چه مدتی پس از قطع مصرف آنتی بیوتیک می توان آزمایش گرفت؟
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- سرفه های پس از انفولانزا
پسرم حدود دوهفته ازدقتی رفته مدرسه سرما خورده حالت انفولانزا خوب نمیشه ابریزش داره همه چی دادم همه کار کردم دستگاه بخور سرد گذاشتم سرفه های خشک میکرد چندروز الان خلطی شده و زیاد و شدید انگار حالت برونشیت داره مدام سرفه میکنه خوبم نمیشه و ۷ سالش
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- рутор
Lying down and vomiting between courses: This is how Ancient Romans would feast [url=https://rutor24-to.com]rutor сайт[/url] Imagine, if you will, the most glorious festive feast, with an oversize turkey, stuffing two ways, holiday ham, the requisite fixings and at least half a dozen pies and cakes. That may all sound grand — that is, until you consider the extravagant displays of the ancient Roman banquet. Members of the Roman upper classes regularly indulged in lavish, hours-long feasts that served to broadcast their wealth and status in ways that eclipse our notions of a resplendent meal. “Eating was the supreme act of civilization and celebration of life,” said Alberto Jori, professor of ancient philosophy at the University of Ferrara in Italy. https://rutorforum24.top rutor24x7.to Ancient Romans enjoyed sweet and salty concoctions. Lagane, a rustic short pasta usually served with chickpeas, was also used to make a honey cake with fresh ricotta cheese. The Romans used garum, a pungent, salty fermented fish sauce for umami flavor in all dishes, even as a dessert topping. (For context, garum has a similar flavor profile and composition to current-day Asian fish sauces such as Vietnam’s nuoc mam and Thailand’s nam pla.) The prized condiment was made by leaving fish meat, blood and guts to ferment inside containers under the Mediterranean sun. Game meat such as venison, wild boar, rabbit and pheasant along with seafood like raw oysters, shellfish and lobster were just some of the pricey foods that made regular appearances at the Roman banquet. What’s more, hosts played a game of one-upmanship by serving over-the-top, exotic dishes like parrot tongue stew and stuffed dormouse. “Dormouse was a delicacy that farmers fattened up for months inside pots and then sold at markets,” Jori said. “While huge quantities of parrots were killed to have enough tongues to make fricassee.” https://rutorforum24to.com рутор Giorgio Franchetti, a food historian and scholar of ancient Roman history, recovered lost recipes from these repasts, which he shares in “Dining With the Ancient Romans,” written with “archaeo-cook” Cristina Conte. Together, the duo organize dining experiences at archaeological sites in Italy that give guests a taste of what eating like a Roman noble was all about. These cultural tours also delve into the eyebrow-raising rituals that accompanied these meals.
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟

