Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتردخترم سه ماه وبیست وسه روزداره رفلاکس پنهانم داره وبهش اس آمپرازول ۱۰پودری میدم روزی دووعده بامقدارکم دوهفته ای اسهال بودوالان روبه بهبودیه قبلاداروشوخوب میخوردورفلاکس تحت کنترل بوداما سه روزی هس که تامزه دارو ومیفهمه حالش بدمیشه حالت تهوع میگیره عوق میزنه وهمه محتویات معدشوجهشی بالامیاره درموردویتامینم همینجوریه امافرقش اینکه ازویتامین حالت تهوع نمیگیره اماهمونم باعث میشه بالابیاره چکارکنم الان؟
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- شیرخشک
.سلام.وقت بخیر.دختر من تازه ۵ماهش تموم شده.بهش شیر خشک نان یک میدم اما خیلی بی قرار.بعد بهش بیومیل میدم خیلی اروم و خوب اما رنگ پی پی یه جوری .انگار سبز تیر و زرد خیلی روشن که حس میکنم به سفیدی میزنه هست.تو نت خوندم سفیدی پی پی علامت خوبی نیست. با خوردن بیومیل اینطور میشه پی پی اما با بیومیل ساکت حالا موندم بهش بیومیل بدم یا نه؟ شما برای دل درد چی پیشنهاد میکنید؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- ضربه به سر نوزاد
سلام آقای دکتر ، پسرم ۸ ماهه اس امروز صبح از روی تخت افتاد و قسمت راست سرش خورد به پایه میز کناری، یکم گریه کرد و بعدش آروم شد ولی احساس میکنم یکم بیتاب تر از روز قبل بود، هیچ علامت دیگه ای هم نداره خدا رو شکر ، خیلی میترسم ببرمش اورژانس؟ لطفا راهنماییم کنید
- اسهال
دخترم نه ماهه داره روزي ده بار شكمش كار ميكنه ابكي هست دكتر بردم فايده نداره اصلان غذا نمخور شيرهم دو تا پيمانه مبخور 6 كيلو هست
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- قطره مولتی ویتامین وآهن
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- تب.شیرخشک
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- آنتي بيوتيك
آنتي بيوتيك سفكسيم ٤٠٠ در زمان شيردهي سيفه؟
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم

