Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- پاسخ بهشیر خشک
سلام آقای دکتر آیا شیاف استامینوفن تاثیری روی یبوست داره؟؟ مثلا اگه توخونه فقط این شیاف رو داشته باشیم و مجبور بشیم استفاده کنیم
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما.میخواستم بدونم تی اس اچ وریدی بالای چند برای نوزادان یک ماهه،کم کاری محسوب میشه و نیاز به درمان داره؟
- سرفه خلطی
با سلام پسرم سه سالشه و 15 کیلو وزنشه. از پنج روز پیش تب کرد و سرفه می کرد پیش دکتر بردم شربت پدی کلد و استامینوفن تجویز کردن گفتن چون ویروسیه نیازی به آنتی بیوتیک نیست. از دیشب سرفه هاش خلطی شده. می خواستم بدونم بازم نیازی به آنتی بیوتیک نیست؟ ممنونم
- عفونت و تب
با سلام دکتر برای پسرم سفکسیم نوشته گفته یک پیمانه در روز ولی پیمانش ده میله آیا زیاد نیست
- عوارض کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتر پسر من 8ماهشه دکتر بهش کوآموکسی کلاو 643هردوازده ساعت 5سی سی داده از دیروز بهش دادم ولی از غروب بی خاله حالت تهوع واستفراغ داره وکمی هم اسهال کلا اشتها هم ندارن چیکارش کنم
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- دلیل اذیت شدن مدفوع
باسلام پسری داریم به اسم اراددرهنگام مدفوع خیلی اذیت میشه اصلأ اشتها خوردن غذا رونداره
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر....چشم راست پسرم امروز کمی اشک و آلودگی داره قبلا یه پماد و قطره داده بودین اسمشو فراموش کردیم میشه لطف کنین بگین چی بگیرم براش؟هشت ماهشه
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوزادم از وقتی بدنیااومدمدفوع نمیکنه.توی بیمارستان اومدن نگاه کردن گفتن مقعدش مشکلی نداره ویچیزی واردمقعدش کردن ک بلافاصله بعدش مدفوع کرد.الان۳۳روزشه وهنوزخودش نتونسته مدفوع کنه هرسه چهارروزیه تیکه کوچیک نبات روبراش شیاف میکنم ک بعدش خیلی مدفوع سبزرنگ وابکی میکنه.دکتربراش قطره پدی لاکت ولامتیکون وکولیف هم دادهامافایده ای نداره.دخترم خیلی زورمیزنه وجیغ میکشه امانمیتونه مدفوع کنه توروخداراهنمایی کنید
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- مشکل گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید علت خلط در مدفوع چی هست پسرم دوسالشه یبوست داره دوبار داخل مدفوعش خلط دیدم یبوست هم داره شربت انجیر میخوره قبل شربت یکبار دیده بودم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرلاک
سلام اقای دکتر گلوتن ک تو سرلاک گندم هسش ایا مادهی خطرناکی؟.وبرای نوزادم مشکلاتی ایجاد نمیکنه؟؟
- سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟

