Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم سه ماه و نیمشه آلرژی به پروتیین گاوی داره ایا فقط فراورده ههای گاوی نمیتونم بخورم گوسفندی چطوز؟؟
- رشد قد نوزاد هنگام تولد
با سلام.ببخشید آقای دکتر، خانواده ام به من در بارداری گفتند که رژیم غذایی بگیرم چون داشتم خیلی اضافه وزن پیدا می کردم، بعد که بچه متولد شد، قدش 40 سانتی متر بود.آیا اگر رژیم نگرفته بودم، رشد قدش هنگام تولد بیشتر میشد؟ وزنش هم 2 کیلو و 50 گرم بود.آیا اگر وزن گیری بهتری قبل از تولد داشت، برای بعدا در سن رشد جوانی به نفعش بود؟ و رشد نسبتا بهتری نسبت به این وضعیت پیدا می کرد؟آیا من متضرر شدم؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- مشکلات کولیکی
سلام. آقای دکتر نوزاد من در طول روز کش و قوس زیاد میاد البته شکمش کار میکنه ها . میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم . البته شربت دل درد کولکید هم مصرف میکنه
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- به شکم خوابیدن
نوزاد 5 ماه ای دارم که رفلاکس داره وقتی که خوابه خودش به شکم میخوابه و من تحقیق که کردم متوجه شدم که خطرناکه بخاطر سندرم مرگ ناگهانی خواستم از شما بپرسم که درسته؟ چکار کنم که به شکم نخوابه
- اندامین اندانسترون
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من گرفتگی بینی داره به دلیل رفلاکس پنهان دکتر براش شربت اندامین اندانسترون نوشته دختر من اصلا استفراغ نداره این شربت بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی بکنید.
- علت کیست کوچک سمت راست مغز نوزاد نارس که 30 هفته بدنیا آمده چیست.
- یبوست نوزاد۳ونیم ماهه
سلام ووقت بخیر پسر۳ونیم ماهه دارم توچهار روزگی زردی داشت بستری شد۱۶بود وبعد آزمایش گفتن فاویسم داره تا۲۳روزگی زردیش پایین بالاشد الحمدلله رفع شد ازحدود یکماهگی هم هرسه چهار روز یکبار دفع داره که اونم باگلیسیرین رفع میشه حالا دکتر شربت لاکسمل تجویز کرده روز چهارم مصرف دچار اسهال شده ازتون یه راهنمایی میخواستم توسه چهار ساعت سه بار اسهال داشته
- نوزاد
بچم 52 روزشه صورتشو خیلی زیاد چنگ میزنه که صورتش هم خیلی قرمز و خشک شده مثل سوهان زبر شده
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- مدفوع
مدفوع آبکی نوزاد۲۲ روزه طبیعی می باشد
- غذای نوزاد
سلام اقای دکتر ،ایا باید هر روز به نوزاد 8 ماهه زرده تخم مرغ داد؟؟ اگر نه ،،در هفته باید چند روز داد؟؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره

