Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- پرسش
سلام پسر یک ماه دارم فابیسم داده ایا پدی لاکت براش ضرر دارد
- کم وزن گرفتن نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماه و ۸ روزشه وزن تولد ۲۳۰۰ و قد ۴۴ بود و الان وزن ۵۸۰۰ و قد ۶۴ هستش (۳۶ هفته و ۴ روز دنیا اومد)، از ۴۰روزگی قرص هیدروکورتیزون مصرف میکنه و در ۲ ماهگی عمل فتق انجام داد، از ۲ ماه پیش میزان قرص رو براش کمتر کردن، شیرخشک آپتامیل میخورد و از ۶ماهگی شیر یارنه ای میخوره، غذا کمکی هم مقوی درست میکنم ولی هم کم غذاست هم از اول شیر خییلی کم میخوره، قطره همادزیر بهش میدم ، بااینکه خیلی کم غذا میخوره روزی ۳ بار شکمش کار میکنه حس میکنم هیچی جذب نمیکنه، واقعا نگران قد و وزنش هستم خیلی دکتر میبرم ولی کار خاصی نکردن، خواهش میکنم راهنماییم کنید راه حلی وجود داره؟
ممنون - استفراغ
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه و دوازده روژه دارم. یک هفته ای میشه وقتی دستشو داخل دهانش میبره استفراغ میکنه یکی هم وقتی قطره ی آد میدم جون از طعمش بدش میاد استفراغ میکنه. آیا بحث رفلاکس مطرح میشه برای نوزادم؟
- شیرخشک
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه اویل بهش اپتامیل میدادم ۲۰ روزی هست نان میدم امکانش هست ک از دو شیرخشک همزمان استفاده کرد؟ برای وزن گیری خوب چه شیرخشکی بهتر هست؟ ممنون
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام
وقت تون بخیر
پسر من الان ۲۹ روزشه.. از ابتدای تولد فقط شیر خشک آپتامیل ۱ مصرف می کرد که مشکلی نبود و وزن گیری اش خیلی خوب بود و مدفوعش هم خردلی بود. از حدود دو هفتگی جوش های ریز به تعداد خیلی زیاد روی صورتش یعنی گونه ها و اطراف چونه اش زد و الان دیگه روی سینه و پشتش هم جوش زده.. صورتش که دیگه از حالت جوش به لکه های قرمز متورم که حالت خشکی داره تبدیل شده و کاملا جوشی شده. گاهی هم خشکه های زرد رنگ اطراف بینی و ابروهاش می زنه. پزشکش گفت که حساسیت به شیر داره و الان ۴ روزه نان اچ آ ۱ بهش می دم.. این شیر رو خیلی کمتر می خوره و انگار دوست نداره اصلا.. مدفوعش سبز رنگ و کمی شل و خیلی بد بو شده، بی قراری اش بیشتر شده و بیشتر از قبل گریه می کنه و علایم بهبود قرمزی و تورم صورتش خیلی محسوس نیست... یعنی تا چند روز دیگه صورتش خوب میشه یا به این شیر هم حساسیت داره؟ شیر آپتامیل اچ آ بهتر نیست؟ نمی دونم چکار کنم؟ چه شیری بهش بدم؟ - سوپ
آقای دکتر بچه 8ماهه سوپ خوب نمیخوره اگه به سوپش یکم نمک بزنیم اشکال داره
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- دخترم ۷ ماهشه و سرما خورده
سلام دختر من ۷ ماهشه الان ۴ یا ۵ روزی هست که سرما خورده آبریزش بینی داره و گلوش چرک گرفته بعضی وقتا سخت قورت میده چیزی رو و همش هم حالش بهم میخوره استفراغ میکنه چیکار کنم تب ولی نداره
- سلام وقت بخیر پسرم هشت روزشه و زیر بیضش قرمزه داره پوستش نازک میشه بردمش دکتر گفت بازش بزارید و پماد داد میترسم چیزی باشه ؟هنو خوب نشده پماد کالاندولا مصرف میکنم
سوختگی بیضه
- سلام پسر من چهار ماهش ، دکتر براش شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ داده برای اینکه گوشش درد میکرد ، زود نیست این شربت بهش بدم؟
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- سرماخوردگی خفیف
سلام دکتر دخترم سرماخورده بردم دکتر شربت سفکسیم داده مقدار مصرف رونگفته دخترم یکساله وسه ماهشه؟

