Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- گلودرد
سلام خسته نباشید. پسر ۲ و نیم ساله دارم که تقریبا ی ماه پیش گلودرد گرفته بود و تب داشت بهش ی روز استامینافون دادم دیگه تب نکرد ندادم ودو هفته شربت فاراموکس ۴۰۰ دادم ولی الان بعد یک ماه هنوز گلوش و نگاه میکنم قرمز و ورم داره ولی تب نمیکنه چیکار کنم
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- اسهال کودک۳ماه
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- سلام دکتر جان با عرض پوزش؛ دخترم ۷ سال داره و ۲۷ کیلوکرم وزن داره ؛ عفونت ادراری گرفته بفرمایید شربت سفیکسیم را چند سی سی بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم؛ ممنون
- سرفه
سلام ببخشید دخترم ۱۸ماهشه الان دوماهه سرفه میکنه چند وقت توخواب وبیداری سرفه میکرد ولی الان یک ماه است وقتی از خواب بیدار میشه بیشتر سرفه میکنه وسرفهاش خلط دار هست چکارکنم ...
- بی خوابی و بدخوابی کودک
پسرم ده ماهشه شبا هر۱ساعت یانیم ساعت یه باربیدار میشه باید چیکارکنم بهش شیرمادر هم میدم
- یبوست
سلام پسرمن 3ماهشه هرچندروزیک بارمدفوع میکنه گازمعده ش بوی بدی داره هی ماساژش میدم دارو میدم فایده نداره
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- اطفال
دخرم وزنش کمه اشتها نداره مشکلی هم ندارد
- با سلام وخسته نباشید دیروز پسر ۲ساله ام رابرم دکتر دارونوشتن روی همه داروها نوشتن چقدر بخوره ولی روی پودر پیدرولاکس برچسب زدن یادشون رفته ننوشتن. نمیدونم چه اندازه پودر با آب درست کنم هرروز صبح بدم بچه بخوره
- اشتها
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه اشتهاش بعضی وقتها کمه بنظرتون شربت سانستول بدم خوبه یا چیز دیگه برای اشتها
- یبوست نوازد
سلام نوزاد دوماهه دارم یبوست داره چکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید

