Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- وزن
باسلام وخسته نباشید من پسرم تازه یک سالش تموم شده بردمش بهداشت و زنش کردم وزنش ۸۰۰٪۸ بود خواستم بدونم که خوب یانه موقع تولد۷۰۰٪۲بود خواستم بدونم وزن گیریش خوب یانع
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- ختنه
سلام جناب آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر و خوشی. اقای دکترم پسرم تحت نظر شماست . برای ختنش شما جناب اقای دکتر محسنی را معرفی فرمودید. ما رفتیم برای ویزیت اما هزینه جراحیش برامون یکم زیاده. میشه لطفا یه دکتر دیگه هم بهمون معرفی کنید برای ختنه ی پسرم. یک دنیا سپاسگزارم از لطفتون
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- درباره سر نوزاد
سلام آیا چون تو بارداری دیامتر بطن مغزی جنین حداکثر نرمال بوده واندازه دورسرشم یه هفته بزرگتر نشون میداد آیا الان که به دنیا اومده لازم ببرم دکتر مغز واعصاب
- راه نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم ده ماهو ۲۰ روزشه هنوز هیچ اقدامی برای راه نرفتن نداره آیا مشکلی نیست
- تب کودک
آیا استفاده شربت استامینوفن باشیافت استامینوفن براکودک ضرردارد
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- قطره استامینیفون
- کودک ۱۰ساله مدام میره دسشویی میادمیگه راه میرم دورنافم دردمیکنه علت چیست
- سرماخوردگی نوزاد 45روزه
سلام دکتر خواهش میکنم جواب بدید
دکتر به دختر من داروی آزیترومایسین 100 داده
وزنش هم 4کیلو هست
باید روزانه چه مقدار از این دارو بدم ؟ - قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد

