Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- سرماخوردگی نوزاد 8ماه
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- نشنیدن
سلام دخترم۴ماه ۱۵ روزشه به سمت صدا برنمیگرده تا جلوش برم میبینه میخنده
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- خونریزی بعد از ختنه کردن
سلام من پسرم یک ماهو دوهفتشه ۵ روز پیش ختنش کردیم امروز هم تو مای بیبیش لکه ی خون دیدم طبیعیه؟؟ ختنش هم از طریق لیزر بوده
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه هست وزنش رو نمودار نارنجی هست تولد۳کیلو بود الان۶۶۰۰ تپل نمیشه رفلاکس داشت غذای کمکی دوهفته شروع کردم چه غذاهایی بهش بدم که قوی بشه
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- سرماخوردگی و واکسن دوماهه
سلام دکتر دخترم الان هفت روز که سرما خورده وشربت سیتیزن اسپری بینی مصرف میکنه الان حالش بهتره فقط شب سرفه داره تب هم نداره فردا نوبت زدن واکسن دوماه یشه مشکل نداره ببرمش
- عفونت چشم نوزاد
نوزاد سه ماهه یک چشمش عفونت کرده قرمز شده وترشحات زرد و چسبنده داره چکار کنیم خوب بشه
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- نخوابیدن نوزاد
با سلام و خسته نباشید من نوزاد ۵۰ روزه دارم سمت چپ سرشو ک لمس میکنم یه نقطه برامدگی حس میکنم ایا چیز نرمالیه یا غیر نرمال ؟ممنون میشم راهنماییم کنین
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر جناب دکتر من دختر ۳ماهه دارم امروز مقداری سرفه میکنه طب وابریزش بینی ندارد بنظرتون چه دارویی بهش بدم ممنون
- مشکل ن
شیر به صورت بلغمی بالا میاره بعضی وقتا البته دستشو تا حلقش میکنه تو دهنش ؟ رفلاکس تاکی ادامه داره ؟

