Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به پروتئین گاوی
با سلام پسرم 10 ماهشه وزن تقریبا 11 کیلو شیر خشک ببلاک مصرف میکرد سرماخوردگی همراه با تب گرفت اسهال شد آزمایش مدفوع داد حساسبت به پروتئین گاوی داشت جواب 310 بود دکترش شیرخشک آپتامیل پپتی براش نوشت الان بعد از دو روز مصرف دوباره اسهال شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر توی سوپ بچه که 8ماهش تموم شده میتونم کمی گوجه بریزم؟
- خلط
سلام آقای دکتر نوزاد یک ماه و نیم دارم احساس میکنم روی سینه اش خلط است و بینی اش اکثرا کیپ است و درست شیر نمی خورد آیا مشکل خاصی دارد و باید چه کنم ممنون
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- نوازدپنج ماهه
سلام خسته نباشیدبچم یک هفته شده اول خروسک شددگزازدم خوب شدبعددوروز سرفه خس خس شروع شده دم متخصص داروداداما همچنان بینیاش خرخرمیکنه سرفه میکنه بهیدچی کارکنم بیزحمت راهنمایی کنین پچم پنج ماه نیم هست
- شیر خشک
سلام.دختر من تازه 5ماهه شده ماه پیش گفته بودین شیر خشک شماره 2استفاده کنه ولی چون شیر بدون لاکتوز میخوره گفتین تا ماه بعد .ااان هر چی میگردیم شیر بدون لاکتوز داروخانه ها ندارن. برا همیم گیگوز شماره 2خریدم اشکال نداره؟؟؟
- نوزاد کم وزن
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم پسرم ده ماهش هست با شیر گاوی حساسیت داره وزنش هم ۸۵۰۰ گرم هست چی کار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه اصلا درست اشتیا نداره حتی شیر خودمو هم درست نمیخوره فرنی هم نمیتونم درست کنم براش چون با شیر حساسیت داره یه راهنماییم کنین تشکر از شما آقای دکتر.
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- پرسش نوزادی
سلام نوزاد من نزدیک به هشت ماهشه چهاردست و پا نمیره بنظرتون دیرنکرده؟ اخه میگن بچه باید شش ماهگی چهاردست و پابره و یه سوال دیگ نوزادهشت ماهه بایدچندکیلوباشه؟
- غده در پشت سر
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم

