Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام اقای دکتر ،ایا میتونم به پسرم که ده ماه و پانزده روزش هست پسته رو میکس کنم با ماست بهش بدهم ؟؟ مرسی
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- سلام نوزادم دوماهشه سرماخورده سرفه میکنه دکتر بهش ازی ونس داده و پاراکید بهش بدم خوبه
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- علت مدفوع سبز
سلام.دخترم 6 ماه و 20 روزشه. فرنی و حریره بادام میخوره؛منتها ی روز ک پوره سیب زمینی خورد فرداییش مدفوعش سبز رنگ شد و شبش هم نخوابید.ایا رنگ مدفوعش خطرناکه؟ وزن اولیه دخترم 1 کیلو و 670 گرم بود.وزن مناسبش باید چند کیلو باشه؟
- یکسالگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر....برای یکسالگی چکاپ و آزمایش داریم؟ بعد یکسالگی بچه رو برای معاینه باید بیاریم خدمتتون؟
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید بنده یه نوزاد یازده ماهه دارم ک حدود دوماه همش یبوست میشدخوب میشدبازیبوست میگرفت بدلیل نبود دکتراطفال توشهرمون مجبورشدم ببرم پیش دکترعمومی ایشون شربت پلی اتیلن گلایکول تجویز کردن هرهشت ساعت پنج سی سی گفتن اگ اثرنکرد خودم مقدار دارو زیاد کنم تا ده سی سی و اینک تا یک ماه بدم نوزادم بخوره تا شکمش ب روال بیفته سوالم این هسش آیا این شربت ضرری بر نوزاد نداره؟؟؟.یا اینک مصرفش تا یک ماه مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟.ازتون خواهش میکنم اگ میشه پاسخ بدهید چون دکترعمومی بردم اطفال نبود شهر دیگ هم نمیتونستم ببرم لطفا پاسخ بدهید
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره
- چشم
دخترم ٣ماه اش هست. چشماش ازكنارش چرك زرد رقيق مياد بيرون. صبح هم كاملا بسته شد. و انتهاي نفس كشيدنش يكدفعه خس خس بلند ميكنه.
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- گرمازدگی پسرشش ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرشش ساله دارم از دیروز استفراغ میکنه ولی اسهال نیس هرچی میخوره برمیگردونه چه کارکنم خوب بشه ممنون
- اگزما در گونه نوزاد
باسلام نوزادماز دوماهگی اگزما روی یک طرف گونه اش میزد بردم دکتر پوست پماد ساختنی داد دوباره برگشت و جاش مونده الان که هشت ماهشه هنوز هم همون جاش میزنه.ایا جاش که سفید شده درمان میشه؟
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- وزن
سلام پسرم ۱۵ ماهشه قدش ۸۳ و وزنش ۱۱ کیلو ۲۰۰ هست خوبه آقای دکتر ؟ وزن تولدش ۳کیلو ۲۰۰ بود ، ممنون
- فاویسم
برانوزاد سرماخورده که فاویسم داره آزیترومایسین وسیتریزین وشربت سرماخوردگی ضررداره؟

