Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- نگراني در مورد ارتباط فردندم
با عرض سلام
پسر م دو سال و هشت ماه داره و ما سويد زندگي ميكنيم. او مهد كودك رو از سن ١ سال و ٣ ماهگي شروع كرد. ما در خانه فارسي صحبت ميكنيم و مهد زبان سويدي. مورد ديگه اي كه هست پسرم علاقه زيادي به تلويزيون و كتاب و بازيهاي كامپيوتري داره و از تلويزيون هم مقداري زبان انگليسي ياد گرفته.
با و جودي كه شعرهاي زيادي رو ميتونه بخونه و حتي حروف الفبا رو هم تا مقداري ميدونه ولي يك مقدار در ارتباطات صحبتي ضعيف مثلا اگر يك نفر ازش سؤال كنه أسمت چيه جواب نميده. ولي در مورد بازي كردن خيلي شيطون و با بچه هاي ديگه بازي ميكنه. فارسي رو هم در حد جمله هاي دو كلمه اي بلده و زبان انگليسي و سويدي رو بهتر بلده. من يك مقدار در مورد ارتباطات صحبتي فرزندم نگران هستم. ميشه منو راهنمايي كنين؟ - واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال چهار ماهشه شبا نمیخابه میگه رو پام کن تکونم بد دو سه تا دکتر بردم میگن الرژی داره و شربت فاموتیدین و اسپری بینی و پودر پروبیوتیک دادن بعصئ شبا خوب میخابه ولی بیشتر شبا رو پامه و نمیخوابه تقریبا هر چیزی میخوره دل درد میشه دیگ خسته شدم ازمایش کم خونی ترویید و ویتامین دی اینا را ازش گرفتم خواستم ببینم نظر شما چیه چیکار کنم؟؟؟
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- شربت فاموتیدین
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم اگه ۲روز شربت فاموتیدین تمام شده باشه میتونه رفلاکس رو بدتر کنه؟ ممنونم
- واکسن ب ث ژ
- تب کودک
پسر ۱ ساله و ۳ ماهشه تب خیلی داره اصلا با شیاف دارو پایین نمیاد چیکار کنم
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- کودک ۲ساله و ۳ساله
سلام خسته نباشید من بچه هام یکی ۲ساله هست ۴الی۵روز سرما خورده سینه اش خیلی خیس خیس میکنه شربت چرک خشک کن و آستامینوفن گرفتم هر۱۲ساعت چرک خشک کن وهر۶ساعت آستامینوفن دادم زیاد تاثیر نکرده و دخترم۳ساله هست تازه سرما خورده امروز داره سرفه میکنه چه داروی بگیرم بهتره
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت

