Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ۳ماهو نیم دارم که قبلا یکی دوبار شکمش کار میکرده اما الان من ۷ یا ۸بار پوشکشو عوض میکنم ایا طبیعیه و رنگش از سبز به زرد تبدیل شد
- تشنج بدون تب
سلام خدمت شمااقای دکترببخشیدپسرمن توهشت ماه است دوماه پیش دوسه بارتشنح زدبدون تب الان بعدازمصرف داروبعدازدوماه دوروزپیش یهوبی حال شددوباره یه روزبعدش خیره شدکه یکی ازعلایم تشنجه خواستم بدونم که ممکنه دوباره تشنجش بامصرف دارواوج بگیره؟؟
- توانایی
سلام جناب اقای دکتر کرم بین . وقت شریف شما بخیر و خوشی. آقای دکتر پسرم دوازده روز دیگه هشت ماهش کامل میشود. فقط غلط میزد . هنوز چهار دست و پا نمیرود و یا خودش به تنهایی نمیشیند. آیا جای نگرانی هست یا باید صبور باشیم ؟ پسرم تحت نظر شماست و هر ماه برای چکاپ خدمت شما آوردیمش. یکم هم تپل هست شاید تنبلی میکنه. یک دنیا ممنونم از اینکه وقت با ارزشتان را دلسوزانه در اختیار ما میگذارید.
- سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- پسر پنج ساله دارم ودو روز خیلی آروغ میزنه علت ودرمانش رو بفرمایید باتشکر
- کولیک
سلام آقای دکتر نوزاد پسر من نزدیک به شش ماهه و کولیک داره اما خوب نشده هر شب بی تابی میکنه کولیکز و روتلفور و دایمیتیکون و حتی پدی لاکت رو امتحان کردیم از بیست روزگی اما هنوز خوب نشده در ضمن فاویسم هم داره ... شما چه دارویی رو صلاح میدونین؟؟؟
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- چه شربتی برا نوزاذ 3ماهه ک سرفه میکنه خوبه
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- وزن
بچم یه سال ویک ماهه 8کیلوچی بدم وزنش زیادبشه تپل بشه
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- تفاوت کرونا با سرماخوردگی درکودکان
سلام اقای دکتر پسر ۳٫۵ساله من دیروز عطسه میکرد و لباسشو گرم کردم از شب بسختی آب دهانشو قورت میداد و امروز گوش دردم داره فقط آبریزش بینی و گوش درد داره الان داره و بیحاله و میل به غذا نداره ما اینو کم بیرون میبریم و همیشه ماسک داره ممکنه کرونا گرفته باشه؟
- تشکر
سلام اقای دکتر. وقت شریف شما بخیر . از اینکه جواب سوالات ما را دلسوزانه و با دقت می دهید یک دنیا ممنون هستم.
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- سرف
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سال و۶ ماهشه سرفه وخلط داره و یکم تب شربت چی بهش بدم و چقدر
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست

