Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- پسر من هنگام ادرار زور میاد بهش
هنگامی که میخواد ادرار کنه زور میده موقع خواب به خودش زور میاره خمیازه میکشه زود ژود
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟
- خواب
سلام خسته نباشی من پسرم سه هفتست شیر روازش گرفتم 1سالش هست اما شب تاصبح چندبار بیدارمیشه وگریه میکنخ خیلی ازیت میشم باید چیکار کنم تابخوابخ
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- استفراغ نوزاد
استفراغ نوزاد بعد ازهرغذای جدید
- قی کردن یک چشم
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که چشماش قی میزدن بردمش بهداشت بهم گفت بازربه ملایم بزنم به گوشه چشمش من هم همین کار رو انجام دادم یکیشون خوب شد ولی چشم سمت راستش هنوز قی میزنه زیاد و اشک هم ازش میاد خواستم بدونم باید چیکار کنم تاخوب بشه ممنون
- بی خوابی
نوزاد ۷۵ روزه خوابش خیلی کمه شبها ساعت چهار صبح میخوابه و جدیدا روزها هم نمیخوابه و هر ده دقیقه از خواب میپره جدیدا شبها هم گریه میکنه که قبلا گریه نمیکرد چکار کنم تا آروم شه تا میزارمش زمین گریه میکنه
- علائم کمخونی در نوزاد
سلام دکتر علائم نوزاد ۶ماهه چ چیزایی هست
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- آلرژی
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک تازه دکتر بردمش رفلکس معده داره دکتر بهش پدی لاکت و قطره کولیکوید و قرص امپرازول ۲۰ داده از وقتی خورده روزی ۷ الی ۸ بار شکمش کار کرده و اینکه صورتش قرمز شده و خارش داره میخواستم بدون ایا حساسیت دارویی پیدا کرده ب کدوم دارو باید قطع بشع یا مهم نیست ادامه بدم داروش .ممنون میشم پاسخ ببدهید
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود - تقویتی برای بچه ی ۹ ماهه
سلام
بچه من وزنش ۶۳۰۰ هست ۹ ماهه. بی زحمت تقویتی های مناسب معرفی کنید. - ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟

