Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- سلام دخترم ۷ماهشه امروز فهمیدم زیر نوک سینه ی راستش یه چیزی مثل مهره اس ولی قرمزی و تورم نداره به نظرتون چیه؟؟خطرناکه؟؟
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- نوزادنارس
سلام نوزاد هفته ۳۰ بدنیا امده باوزن ۱۳۰۰ گرم دختر... ۲۳ روزه تو NICU بستریه تو این مدت وزن اضافه نکرده همچی خوبه نرماله فقط وزن اضافه نمیکنه مشکلش چیه ؟ ایا طبیعیه؟
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم چهار ماهشه شیر خشک میخوره الان دو هفته تو بیداری شیر نمیخوره بیشتر با شیشه بازی میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم ؟ اگه با قاشق یا قطره چکان شیر بدم بهش عادت میکنه؟
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- بوی بد ادرار
سلام دخترم ادرارش و مدفوعش خیلی بوی. بدی میده بهش شیر خشک میدم شیر خودمم میخوره ادرارش کم نیست مدفوعشم روزی ۴ تا۵ بار است بعضی مواقع هم رنگ ادرارش زد میشه و مدفوعش سبز علتش چیه چون تو این بیماری کرونا گیر افتادم نمیتونم ببرمش دکتر
- کولیک
- زردی نوزاد
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- قطره اهن لیپوزوفر
باسلام من دخترم 6 ماهشه و 7 کیلو هس قطره آهن لیپوزوفر قرمز میدم میشه بگین چقد باس بهش بدم ممنونم
- رنگ مدفوع
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه دارم رنگ مدفوعش قهوه ای شد . رنگ قهوه ای مدفوع علتش چیه؟
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
۳روز است براثرسرماخوردگی سرفه میکندوتب ۳۸/۵درجه دارد ولی برخوردن آستامینوفن تب نداردبایدچکارکرد
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم

