Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم نوزاد
- دلدرد
پسرم یک ماهشه یهو گریه میکنه خواب نداره تا دو دقیقه میخوابه جیغ میزنه بیدار میشه صورتش قرمز میشه اصلا خواب نداره لطفا کمکم کنید
- سرماخوردگی
با سلام پسر 2.5 ماهه ای دارم چند روزه بی قراره مدام گریه میکرد دکتر بردم گفتم گلوش عفونت کرده .ازیترومایسین .ستیریزین .سالبوتامول دادن .آیا درسته زیر 6 ماه این دارو هارو داد .و اینکه نگرانم بدنش مقاومت دارویی پیدا کنه.لطفا راهنمایی کنید .سپاس فراوان
- اسهال
سلام آقای دکتر ، ممنون که پاسخگو هستید، پسر نه ماهه ام که شیر خشکی هست، بعد از خوردن متروتیدازول اسهالش شدید شده...میخاستم بدونم این دارو باعثه اسهال میشه؟ آزمایش مدفوع مشکلی نداشت ولی چون اسهال طول کشیده مترونیدازول تجویز شده که بدتر شد
- آیا قرمزی اطراف مقعد کودک سه ساله من خطرناک هست
سلام دخترم سه ساله ودو ماه هست که از پوشک گرفتمش ولی مدفوع رو توی لباسش میکنه و ایستاده این کارو میکنه اکثراً یبوست داره و بعدش دور مقعدش قرمز میشه چکار کنم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من نوزادم شش ماه و۱۳ روز داره غذا بهش میدم وشیرخودم رو میخوره اشتهاش هم خوب ولی بعضی وقتها خوب شکمش کارنمیکنه بردمش بهداشت وزنگیری کردم گفت و زنش شش کیلو و سیصد گرم گفت که و زنش کم باید حداقل هفت ونیم یا هشت باش باید چیکارش کنم که وزنگیریش خوب بشه ممنون
- حساسیت به موز
سلام اقای دکتر. پسر من در حال حاضر نه ماهش تموم شده و در ده ماهگی بسر میبره به اصرار یکی از نزدیکان کمی موز به پسرم دادم که وضع شکمش اسهالی شده و در ناحیه تناسلی و باسن بشدت قرمز شده و حتی زبره مطمئن نیستم که از موز باشه ولی موارد دیگر مثل تخم مرغ و مواد خوراکی دیگر مصرف شده قبلا نیز داده شده بود فقط موز جدیده امکانش هست پسرم حساسیت نشون داده شده ؟ضمنا برای رفع بثورات از کالاندولا پیشنهادی شما استفاده کردم .نظر شما چیه؟
- یبوست نوزاد
باسلام من دخترم ۸۴ روزشه وپنج روزه که مدفوع نداشته تاحالا سابقه هم نداشته ممنون میشم راه حل مناسبی رو بهم بگید
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- دادن نبات داغ به نوزاد
سلاماقای دکتر نوزاد ۳ ماه و نیم دارم عیب نداره نبات داغ بهش بدم؟دل درد داره.
- غذای شب مونده
سلام خسته نباشید خواستم بدونم که وقتی غذا برکودک درست میکنم اگه ازش موند میتونیم بزاریمش داخل یخچال دوبار فردا بهش بدیمش ممنون
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- دارو
با سلام اقای دکتر اگر ـپزشک تشخیص بدهد که خس خس سینه ی نو زاد از روی حساسیت است ونیاز به انتی بیوتیک ندارد بهنظر شما هیچ داروی گیاهی خوبی وجود ندارد که هم خلط را از بین ببرد وهم خسخس سینه را خوب کند لطفا اهنبمایی نماییدنوزاد نه ماه ا تمام کرده
- قی کردن چشم
سلام پسرم ۶سالشه جفت چشماش قی کرده
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- سلام آقای دکتر دخترم تب داره از ناحیه شکم خیلی داغتره چیکار کنم همه راه هایی که برا یبوست تو وبسایت گفته بودین امتحان کردم ولی فایده نداره شما میفرمایید چیکار کنم
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- شیر خشک
باسلام ، چه شیر خشکی رو بدا بچه ای که زیاد شکمش کار میکنه پیشنهاد میکنید؟ ده ماهه

