Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- شیرخشک لیدی میل
سلام وقت بخیر من باردارم برا خودم پودر لیدی میل گرفتم طعمکاکاعوییشو دخترم ۶ سالشه گف میخوام نصف لیوان دادم بهش خوشش اومده میگ بمنم بده آیا ضرری نداره روزی یک لیوان بخوره؟
- شير خشك
سلام.خسته نباشيد.پسرم دو ماه و ده روزشه. شير خشك آپتاميل ميخوره. الان حدودا يه هفته ست صبحا اصلا شير نميخوره به زور بهش ميدم. اما ساعت ٣ به بعد خوب ميخوره. بارها شده از ساعت ٦ تا ١٢ لب به شير نميزنه مگه به زور يه مقدار كم ميدم. خطرناك نيست آقاي دكتر؟ وزن تولدش ٣/٢٩٠ بود.وزن دو ماهگيش ٣/٥٥٠
- تب و اسهال
سلام دختر من ۱ سالشه از دیشب تب داشت بهش قطره استامینفون دادم تبش بهتر ش اما امروز اسهال شده باید بهش چی بدم میترسم ببرم جای محیط الودست ممنون
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- قطره شیرافزا
آیا وجود رازیانه در قطره شیرافزا برای نوزاد پسر مضر است؟
- شربت کیتوتیفن
سلام انشالله که سلامت باشین.دکتر شربت کیتوتیفن برای پسرم که 4.5 سالش برای سرفه داده ولی دوزش تو نسخه درست دیده نمیشه.میشه راهنمایی کنید هر 12 ساعت چقدر بهش بدم؟
- بدغذایی نوزاد
سلام شبتون بخیر دخترم هفت ماه داره غذاشو تو دهنش نگه میداره چکار کنم
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- تکان
سلام نوزاد ۱۳ ماهه دارم که موقغ خابیدن وقتی روی پاهام دارم میخوابونمش پا یا آرنجشو تکون میده خیلی با دستم میگیرم قطع میشه علت چیست
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام، آفای دکتر، نوزادم چهل روزه است، الان 5 روزه که مدفوع نکرده، هیچ علائمی از بی قراری یا دل درد نداره، ممنون میشم بابت درمانش راهنمایی بکنید.
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- معرفی شربت براکودکان
سلام وقت بخیر.پسرم۱۲ساله اس کم خوراک وخیلی لاغره.خواستم اگه میشه شربتی که هم ویتامینای بدنش روتامین کنه وهم چاق کننده باشه ضرری نداشته باشه به بنده معرفی کنین ممنونمیشم
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- سلام دخترم هشت سالشه شربت ازیتر مایسین دویست گرفتم وزنش ۲۵/۲۶ نمیدونم چند ساعت وچه مقدار باید بهش شربت بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- مقدار مصرف سوسپانسیون استامینوفن
سلام به دخترم با وزن ۲۴ کیلو چند سی سی سوسپانسون باید بدم؟
- دلیل شیر نخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان تازه پنج ماهه شده نزدیک یه هفته هست که شیر خوب نمیخوره شبا توخواب میخوره اما روزا خیلی کم مگه اینکه خیلی گرسنه با شه بخوره بعضی مواقع هم بالا میاره میخواستم اگه لطف کنید علتشو بدونم

