Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت روده نوزاد
پسرم شش ماهه است بردمش دکتر برا غفونت روده کدی لاکت بهش دادن
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم
- جوش
دخترم ۱۸ ماهه اس از دیشب تاحالا بدنش جوش زده و خارش داره هنوزم واکسن نزده حتی داخل سرش احتمالش هست ابله باشه
- زور زدن های زیاد و کبود شدن نوزاد
سلام وقتتون بخیر.پسر من ۴۰روزش هست.شیر خودم رو میخوره .بینهایت زور میزنه به طوری که صورتش قرمز و کبود میشه.و مثل کسی که خسته هست کش و قوس با صدا میاد. بهش کولیکز میدم ۳بار در روز ۱۰قطره.کامی کالم میدم۱/۵ سی سی شب.نمیدونم چکارش کنم که انقدر در اثر زور زدن کبود نشه.
- شیرخشک
آیا میتونم به نوزاد 3ماهه شی خشک بچه یک ساله را بدهم؟
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- لیمو ترش
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه میشه لیمو ترش اضافه کرد
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- نوزاد
نوزاد ۳ماه و نیم دست و. پاهاش همش سرد و. نمناکه اب دهنش میپره توی گلوش از خواب میپره همش بالا میارع و اب دهنش زیاده وقتی میخوابه میذارمش زمین از خواب میپره فوری و جیغ میزنه
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- رفلاکس
سلام .ببخشید اقای دکتر دختر من پنج ماه ونیم دارد .با وزن 6300 وزن تولد 2900 . هنوز غذای کمکی را برایش شروع نکرده ام فقط دوسه بار کمی نرم شده سیب درختی به او داده ام .الان چند روزیست که بعد از خوردن شیر رفلاکس دارد . چکارش کنم ؟؟ایا قطره ی کولیف یا گرمیچر تاثیری دارد بهش بدهم ؟؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- بیدار نشدن شیرخوار دو ماهه برای شیر خوردن در شب
سلام آقای دکتر دخترم شب ها تقریبا از چهل روزگی به بعد بیدار نمیشه برای شیر خوردن خیلی نگرانم از ۱۲شب میخوابه تا۶صبح هر کاری بکنم شب بیدار نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم وزنش رو نمودار خوبه،دوماه و شش روزه است
- کاهش اشتها بعد از سرخک
سلام دخترم ۱۱ ماهشه ماه پیش سرخک گرفت..تا قبل از مریضیش همه جور غذایی میخورد..سوپ..زرده تخم مرغ..موز و سیب..بعد از اینکه سرخکش خوب شد دیگه هیچ کدوم از این غذاها رو نمیخوره فقط برنج و ماست و پنیر خامه ایی...دخترم به پروتئین شیر گاو حساسیت داره..لطفا راهنماییم کنید..یک ماه مریض بود الان کاملا خوب شده

