Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- سلام ببخشید نوزاد ۳ ماهه که یک دوره انتی بیوتیک آمد کسی سیلین ۲۵۰ تا ۶ روز استفاده کرده. دو سه روز بهتر بود دوباره سرفه خلطی مخصوصا در خوابمکنه. چون یک دوره انتی بیوتیک خورده. اگر میشه داروی گیاهی که برای سرفه و خلط اور باشه برای نوزاد ۳ ماهه معرفی کنید. ممنون
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
با سلام مجدد ۴۸ ساعت قطعی شیر مادر انجام شد و بنظر تغییری حاصل نشد لطف می کنید بفرمایید چه آزمایشاتی لازم است تا مشخص شود چرا عدد زردی بالا مایین می شود؟ تیروئد و؟؟ با تشکر
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- سیاهی زبان
با سلام دخترم ۴۸ روزس حدود دو هفته زبونش سیاه شده مصرف شیرشم شیر خودمه کمکی شیر خشک بهش میدم
- سرفه نوزاد ۴ماهه
سلام وقت بخیر دختر چهارماهه ام سرفه خلطی داره دکتربردمش گفتن دارویی نداره باید صبرکنم تا کم کم خوبه بشه..آیا واقعا دارویی نداره..خیلی بی قرار وکولیک شدید هم دارد
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- حساسیت
آقای دکتر شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین پسرم سه ماهشه
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم که آزمایش ادرار برده ام با ۴،۵ W.B.C و Bacteria. Rare آیا عفونت ادراری دارد یا خیر
- رفلاکس معده د
نوزادهفت ماهه ای دارم ک ازدوماهگی بیقراری شدیدی دارد وازشیر خوردن ب شدت اجتناب میکنه چند بار دکتر بردمش گفتن رفلاکس داره اما هیچکدوم ازعلائم رفلاکس رو نداره فقط موقع شیرخوردن سرش رو ب عقب میبره درضمن رانیتیدین پدی لاکت و آمپرازول استفاده کرداما اثری نداشت کلا انگار کلافه است
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- پسرم گرانولوم داره چکار کنم
درمان گرانولوم ناف نوزازم چطوری هست

