سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
اسهال نوزاد۴۰روزه
by | 11/12/2022

