Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
نوزاد پنج ماهه ام شیر خودم میخوره در کنارش شیر خشک هم بهش میدم برای درست کردن فرنی میتونم با شیر خشک یا شیرپاکتی درست کنم چون شاغل هستم میخوام زودتر غذای کمکی هم بهش بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ تشکر
- اسهال بچه دوماهه
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر واکسن شش ماهگی نوزاد من یکماه و نیم عقب افتاده. این تاخیر چه عواقبی داره؟
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- خوش کننده
با سلام. دخترم چها ماهشه. آبریزش چرکی داره خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
سلام دخترم هفت ماهشه دو روزه آب ریزش بینی داره شبا هر دقه بیدار میشه عطسه هم میکنه ولی سرفه شاید در طول روز یکی دوبار چی بهش بدم خوب بشه
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزادشش ماهه چه مقداراست؟
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- سلام دختر ۲۰ ماهه دارم که ازیک سالگی دچار یبوست شدن ومجبور شدیم عکس رنگی بگیریم وچون شهرستان بودیم بعداز گرفتن عکس به ماپیشنهاد دادن برای بررسی بیشتر به یک دکتر فوق تخصص گوارش مراجعه کنیم وما بیمارستان اکبر مشهد رفتیم ودکتر بعد از دیدن عکس گفتن مشکلی نداردو پودر پیدرولاکس وشربت زینک وسانستول ویک شربت ام سی تی اویل برای یک ماه نوشتن وگفتند بعد از یک ماه مراجعه کنید شربت ام سی تی اویل هر۱۲ساعت ۵سیسی ودر مراجعه بعدی همین شربت رو گفتن دوبرابر بهش بدهید ولی ما خوب متوجه نشدیم یعنی روزی ۲۰ سیسی واقای دکتر از انجایی که ما در شهرستان زندگی می کنیم هیچ راهی ندارد که از ایشان بپرسیم خواهشمندم راهنمایی کنید چه مقدار برای دخترم خطردارد وچقدر بهش بدهم وداروی زینک پلاس روزانه ده سیسی نوشتن ولی ام سی تی اویل چون دارو روداشتم نسخه نکردن
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- برآمدگی استخوانی پشت سر
نوزاد ۱۴ روزه ام از بدو تولد پشت سرش یک برآمدگی استخوانی و سفت دارد،طبیعی و نرمال است یا خیر؟ پزشک اطفال نشون دادم گفت اشکالی ندارد.
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- عوارض واکسن چهارماهگی
سلام خسته نباشیدامروز صبح به دخترم واکسن۴ماهگی روزدیم ازصبح تاحالا۲باراستفراغ واسهال داشته وبی حال هستش،هرچهارساعت هم استامینوفن میدم خواستم ببینم اسهال و استفراغش طبیعی
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت

